Treningskamper 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4666

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
    Skjønner egentlig ikke at Sves, som hittil har vært litt mer lunken til Uba er så imponert i dag. Han viser bare litt mindre av det samme som han har vist ellers? Solid defensivt i dag, men mindre trussel offensivt.
    Ja enig. Hvis han bare blir litt skarpere i avgjørelsene offensivt, så blir dette veldig moro. Minner meg en del om Wembangomo i Glimt

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2364

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Ja enig. Hvis han bare blir litt skarpere i avgjørelsene offensivt, så blir dette veldig moro. Minner meg en del om Wembangomo i Glimt
      Har tenkt akkurat det samme. Happy-go-lucky framover, litt uryddig, etterlater seg store rom, men det er også kaos rundt ham (tidvis i begge leire).

For å være ærlig, jeg tror han hadde sett mye bedre ut sammen med Åsen framfor Ibra. Jeg tror at Åsen har mye av æren for hvor god Edh så ut på venstresiden.

Kommentar

• kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2429

LSK så bra ut i 1.omgang mot STB. Spørsmålet er vel heller hvor "effektiv" den spillerstilen er når man ikke har riktige spillere til å gjennomføre den.
        Frykter en frustrerende sesong der vi forsøker og forsøker, men klarer ikke putte og slipper inn mål på overganger.
        Ikke mange lag som klarer å gjennomføre denne stilen. enga forsøkte, men endte med å rykke ned. Det var en annen fotball de rykka ned med, balleball, men forsøkte i mange sesonger uten å lykkes. Selv med flere artister. Derfor stiller jeg spørsmål ved om det er en lur vei for LSK å gå. Det er en utrolig krevende spillestil.

Lurer forresten ltit på den siste signeringen ... ikke rare stats'en på han fyren der. Må håpe på en ny Zane signering ...
        Last edited by kunden; 25.03.2024, 09:27. Begrunnelse: Denne skulle egentlig vært postet i Sesongen 2024 tråden

Kommentar

• Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4666

Treningskamp mot IFK Göteborg 20. juni kl. 13 på Vigernesjordet ifølge Dødball

Kommentar

• Egumen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2011
            • 204

Noen som vet hva som har skjedd med Lundemo? Skulle ha starta kampen.

Kommentar

• Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4666

Opprinnelig skrevet av Egumen
              Noen som vet hva som har skjedd med Lundemo? Skulle ha starta kampen.
              *sukk*

Godt vi har henta Krygård…

Kommentar

• Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4666

Lelesiit gjør alt på egen hånd. Enormt raid og 2-0. Raskeste LSK-spiller siden Bolly herja i sin første periode? For et talent vi har her!

Kommentar

• Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 438

Helt rått. Ut fra "engasjementet" til kommentatoren hørtes det ut som det var en styring fra to meter.

Kommentar

• maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1289

Bra med vinst men IFK holder er om dagen nedre obosnivå. Jeg er virkelig spent på KFUM om en uke.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2364

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Bra med vinst men IFK holder er om dagen nedre obosnivå. Jeg er virkelig spent på KFUM om en uke.
                      De tapte 3-0 for Sarp like før seriestart, så det er jo en indikasjon på nivået. Mot oss skapte de vel ikke stort annet enn det vi skapte for dem...

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2364

Får mer og mer sans for Eric Larson. Synes han er flink til å lese spillet, bryter bra foran, er ofte spillbar på gode løp bakfra. Passe kynisk, faller passe lett uten å kunne direkte beskyldes for å filme. På minussiden virker han å ha strikkmotor og blir ofte borte rundt 60 minutter. Selger seg litt lett noen ganger.

Krygård trenger åpenbart mer tid for å bli kampklar. Viste noen tendenser, men var ganske anonym.

Karlin klarer seg veldig bra igjen i dag (med unntak av en blemme som skapte overgang), men som flere har påpekt: motstanden var ikke all verden.

Kommentar

• Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1480

Seier gjør alltid godt. Men som treningskamp... Fra dere som har sett kampen...noe annet å hente/lese av spillet/prestasjon?
                          Fikk Georgson svar på nie av der han etterlyste i forkant?

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2994

Er det noen som veit hvorfor denne kampen spilles så seint? Er jo ikke EM denne dagen heller
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• Fotball24/7
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2008
                              • 266

Anbefaler alle å se angrepet som fører til straffe før 1-0
                              Dette er en ball

Kommentar

• brune stakkeland
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2012
                                • 895

KFUM ligger under 3-0 til pause mot HamKam i dag. Jeg var lovredd første ti av treningskampen, men vi tok full kontroll etter det. Synes både Karlin og Lucky har meldt seg på nå

Kommentar

Working...