Treningstråden 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2808

Opprinnelig skrevet av G-Man

Håper det samme, men er skeptisk. Så langt har det vært mye svakheter og lite styrker. Om han nå plutselig blir god, viser det bare at det er holdninger og innsats det har skortet på (og slik har det sett ut utenfra)- noe som vil gjøre han enda mindre populær i min bok.
    Så enten liker du ham ikke fordi han er dårlig, eller så liker du ham enda mindre fordi han er god? Kitolano skal virkelig måtte slite for å vinne din gunst.

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3247

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
      Så enten liker du ham ikke fordi han er dårlig, eller så liker du ham enda mindre fordi han er god? Kitolano skal virkelig måtte slite for å vinne din gunst.
      Nei. Pr i dag er jeg veldig skuffet over Kitolano. Først fordi han ikke har vært så god som jeg forventet, og dernest fordi han ikke ser ut til å prøve særlig hardt heller. Når han mister ballen stopper han bare opp, og defensive løp virker ikke å være noe han synes han må belemres med.

Jeg tror derfor det går på holdninger og innstas - for jeg har sett han mye bedre før. Om han nå plutselig blir veldig god igjen, så bekrefter det den mistanken - og er det noe jeg hater så er det slapp innsats og dårlige holdninger.

Så betyr det at Kitolano ikke kan vinne min gunst? Nei, men han må vise mye mer enn han har gjort til nå, og han må vise det over tid. Gjør han det, så er tavla vasket ren, og vi kan alle leve i lykke og fordragelighet i alle våre dager

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4227

Opprinnelig skrevet av G-Man

Håper det samme, men er skeptisk. Så langt har det vært mye svakheter og lite styrker. Om han nå plutselig blir god, viser det bare at det er holdninger og innsats det har skortet på (og slik har det sett ut utenfra)- noe som vil gjøre han enda mindre populær i min bok.
        Ja, vi skal for all del ha oss frabedt at spillere som ikke presterer fra begynnelsen av er frekke nok til å bli gode!

Spøk til side: Det finnes jo mange eksempler på spillere som "finner ut av det" med en trener som forstår nettopp hvilke knapper han skal trykke på med den konkrete spilleren. Hvis Kito skulle finne på å bli god/bedre, må vi jo både juble og i tillegg hylle Fagermo!
        Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2970

Det Kito viste mot FFK var elendig! Elendig! Han tilfører absolutt ingenting verken fremover eller bakover. Bør være førstemann ut døra neste år
          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...