Nå er det mye ‘kokos’ av oss.
Runde 1: Lillestrøm SK- Kristiansund BK, søndag 01.04.24, Åråsen kl 17.00
Collapse
X
-
-
Vi har utvilsomt en lang, lang vei å gå når det gjelder å spille mot etablert forsvar.
Når det gjelder denne kampen er det neppe noe poeng å beholde Skogvold på banen. Uten bakrom får han ikke utnyttet farten sin og han har blitt fullstendig avkledd i første omgang.👍 1Kommentar
-
Skal medgi at jeg blir noget forbanna når Roseth og Garnås spankulerer med ballen høyt i banen for å miste den sentralt og gir bort brudd imot.Kommentar
-
Vi har sett tidvis bra ut, men som jeg har messet om frykter jeg dette vil bli melodien denne sesongen, mao veldig frustrerende. Spillerne våre totalt sett er ikke raske, ballsikre eller bevegelige nok til å spille den ambisiøse fotballen Georg ønsker.
Blir spennende å se hvilke backup planer Georg har kortsiktig og langsiktig.
Skryt til Uba. Vår beste så langt. Kito skuffer meg slik han gjorde mot STB. Roseth plutselig uryddig i stilen. Ser med et ut som Skjærvik. I motsetning til en annen her mener jeg det er viktig å ha Skogvold på banen. Han vil komme enda mer til sin rett når det blir slitne bein. Kjør, Fugla! 2-1!!!👍 3Kommentar
-
Dette ser virkelig ikke bra ut. Vinner aldri. Med flaks kan vi få uavgjort. Sesongen ødelagt allerede. Ser frem mot 2025😀 1😂 1Kommentar
-
Noen må finne på-knappen på Lehne i pausa! Vi er ferdig med treningsmatchene nå. Bytt gjerne Ibra, han er fullstendig ute. Og stram opp Roseth i samme slengen, og jekk ned drible-ambisjonene til Espen i samme slengen.Kommentar
-
Kommentar