Veldig skuffende at man ikke gjør endringer.
Runde 2: Haugesund - LSK, søndag 07.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Uenig. Her har man spilt inn en ellever. Da gir man dem mer enn 90 minutter før man kaster ting på sjøen. Tross tapet var vi det klart beste laget mot KBK. Velger å gå mot strømmen og si at vi tar en grei og kontrollert seier i kveld.👍 2Kommentar
-
Jeg har ikke sett kampen til juniorene, men i følge Kroktåa skuffer Elkær. Har ikke noe videre grunnlag for å stille dette spørsmålet, men hvor er det vi finner danskene vi henter? Andre ES-klubber henter jo gull gang på gang fra Danmark, mens vi har hentet en som ikke klarer å markere seg på et juniorlag...Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Som supporter skulle jeg gjerne sett endringer, men som trener trenger man nok mer enn en sesongåpning før man vraker den antatte første elleveren. Bakke ventet vel to kamper før han endret til 3-4-3 formasjonen, og det ble vel ansett som å ta grep tidlig. Jeg tviler på at Georgson vil gjøre store grep før etter fem runder, og så får vi supportere håpe spillerne viser seg tilliten verdig.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg vil ha Roseth som stopper. Han er flere lysår bedre enn de andre vi har, og det at han er på sin beste plass øker også prestasjonen/kvaliteten til laget.
At det sportslige i LSK mener annerledes er dems tankekors å bære!Kommentar
-
-
-
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👎 1Kommentar
-
😂 3Kommentar
Kommentar