Dette. må da være drømmescenario for Skogen? Haugesund, som i utgangspunktet liker å kontre, må framover, og vil etterlate store bakrom.
Runde 2: Haugesund - LSK, søndag 07.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
Oppløftende start! Sammenlignet med sist ser gutta mye mer konsentrert ut. Færre tabber og krisebeslutninger så langt.👍 4Kommentar
-
-
-
Jeg tror man spilte anledningen snarere enn kampen litt mot KBK også. Det kjentes som om man ville dominere litt ekstra med sesongstart, fullt stadion og med tanke på hvor mye bra man hadde å vise fram, med det resultat at man var de prosentene ute av det da kampen startet. Ikke mye, men litt på hæla. Et suboptimalt utgangspunktet alle dager i uka, og spesielt sårbart for en kamputvikling som dermed fulgte. Slik følte jeg det. Bare for å svare på et spørsmål ingen stilte.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Jeg tror man spilte anledningen snarere enn kampen litt mot KBK også. Det kjente som om man ville dominere litt ekstra med sesongstart, fullt stadion og med tanke på hvor mye bra man hadde å vise fram, med det resultat at man var de prosentene ute av det da kampen startet. Ikke mye, men litt på hæla. Et suboptimalt utgangspunktet alle dager i uka, og spesielt sårbart for en kamputvikling som dermed fulgte. Slik følte jeg det.👍 1Kommentar
-
Vi er nødt til å begynne å tenke gevinst/risiko i frispillingsfasen. Det tas altfor stor risiko.👍 4Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar