Runde 2: Haugesund - LSK, søndag 07.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
👍 2Kommentar
-
-
Synes hele laget har klart seg bra i første omg. Ibrahimaj har løpt mye som førsteforsvarer, så jeg er ikke enig i at han har vært svak. Eneste jeg blir usikker på er om de rundt han dekker rommet han etterlater seg.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Flott omgang! Syns alle er gode. Vi virker ikke like sjanseløse bakover de gangene vi mister ball. Mange fine angrep, og gode bevegelser. De finner hverandre
Var sikker på at VAR skulle ta 0-2 der. Ser ut som klar offside på TLO. Enda et bevis på at det er noe drit i så fall
👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Er det bare å slippe Roseth fram i trequartista-rollen da? Gi han nøklene til hele det offensive spillet og se hva som skjer? Han er jo briljant!👍 5🥰 1Kommentar
-
-
-
👍 4Kommentar
-
-
-
-
Tønnesen som indreløper? Ja, hvorfor ikke. Har arbeidskapasiteten og duellstyrken som trengs.
Edit: eller er han høyreving? Skal si de eksperimenterer godt, våre to svensker på sidelinjen.Kommentar
-
Va er til tider ganske forfriskende. Han gjenvinner og beholder ballen der andre på laget ville mistet den, og er morsom å se på. Foreløpig har det ikke gitt tellende resultat, men jeg er positivt overrasket og forsiktig optimist.👍 7Kommentar
-
Kan nok gjøre en bra jobb i alle posisjoner, han. I dette kampbildet tenker jeg det er ganske safe, selv om Skaarud nok føler seg litt snytt.👍 1Kommentar
Kommentar