Runde 2: Haugesund - LSK, søndag 07.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
-
👍 2Kommentar
-
Jeg gleder meg over andre omgangen. Vi er nødt til å fremstå sånn i perioder for å få selvtillit i laget. God bortekamp, men jeg må si at det jeg har sett av Haugesund så lang er meget svakt. La oss ha det i bakhodet også.👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Leken og god 1. omgang og ekstremt kontrollert 2. omgang. Deilig!
Hva tenker alle de som ville ha «svenskefaen» sparka osv etter forrige kamp om denne matchen? Mange drøye innlegg i forrige kamptråd.
Jeg er av den oppfatning at det kommer til å variere stort i år, men har klokketrua på dette prosjektet. Viktig med 3 poeng her så det ikke blir alt for mye negativitet og press fra utsiden fra helt i starten av sesongen.👍 10Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
For meg er Roseth klart best med Uba som en god nummer to og TLO på tredje. Det Martin Ove gjorde utpå der i dag var stor fotballkunst, og Uba gjorde som han ville hele kampen gjennom. Eliteseriens Harry Kane var glimtvis meget god, men ikke like dominant som de to andre.👍 4Kommentar
-
For meg er Roseth klart best med Uba som en god nummer to og TLO på tredje. Det Martin Ove gjorde utpå der i dag var stor fotballkunst, og Uba gjorde som han ville hele kampen gjennom. Eliteseriens Harry Kane var glimtvis meget god, men ikke like dominant som de to andre.
👍 2Kommentar
-
Sjelden solid bortekamp av Fugla. Liker godt at vi ikke ror i land men står på fremover til siste spark på ballen. Uba og Lundemo best.
Vi vil uten tvil være best når det andre laget ikke legger opp spillet etter oss - slik det vil bli på Åråsen. Kan fort bli en sesong der vi tar flere poeng borte enn hjemme.
Blir artig å se hvordan vi takler Glimt.
FKH var enten veldig svake eller så fikk vi de til å se ut som et OBOS-lag. Heller mot det siste idag👍 2Kommentar
Kommentar