Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Må innrømme at jeg ikke klarer annet enn å tenke på sitatet fra Tom Nordli hver gang jeg ser Åsen løpe: "Forskjellen mellom jogg og spurt er at'n biter tenna sammen".
Men men, glad i'n læll
Ellers; den første pøkken som treffer mellom stenga våre blir mål, som vanlig.
Og Lehne brenner en tidlig stor sjanse (men putter likevel?), som vanlig.
Denne førsteomgangen er i alle fall langt mer lovende enn pessimistene har vært skråsikre på.
Helt enig. Vi har tatt kampen med å spille på vår måte. Glimt har hatt et par feite sjanser, men vi kunne godt å hatt et par mål. Et stort spørsmål er om Hoff holder hele kampen. Det jeg har sett av Karlin holder ikke i 5 minutter. Årsbeste så langt av Åsen og Ibra selv om begge mangler et par knepp til. Synes Roseth har vært vår beste så langt
Helt enig. Vi har tatt kampen med å spille på vår måte. Glimt har hatt et par feite sjanser, men vi kunne godt å hatt et par mål. Et stort spørsmål er om Hoff holder hele kampen. Det jeg har sett av Karlin holder ikke i 5 minutter. Årsbeste så langt av Åsen og Ibra selv om begge mangler et par knepp til. Synes Roseth har vært vår beste så langt
Karlin vil bli spist levende her. Da er det bedre å legge om eller flytte Roseth opp som anker eller noe
Det er Roseth som opphever offsiden. Både han og Gabrielsen kunne nok gjort bedre ved baklengsmålet. Gabrielsen blir ballwatching og har ingen ide om hva som foregår bak ryggen hans. Diagonalløp bak ryggen på stopper inn i bakrom er ikke det enkleste å forsvare seg mot, og det må sies at det var godt utført.
Det er Roseth som opphever offsiden. Både han og Gabrielsen kunne nok gjort bedre ved baklengsmålet. Gabrielsen blir ballwatching og har ingen ide om hva som foregår bak ryggen hans. Diagonalløp bak ryggen på stopper inn i bakrom er ikke det enkleste å forsvare seg mot, og det må sies at det var godt utført.
Enig. Enormt godt utført av Glimt. Ser det var 0,52 i xG på avslutninga, men ser man på hele sekvensen inkludert pasningen til Gundersen og mottaket til Zugelj, så er det der en sjanse som svært sjeldent ender i scoring
Jeg er nesten litt overrasket over hvor godt det høye presset vårt har fungert i perioder. Her har vi virkelig muligheten til å straffe Glimt, men vi må ha litt mer sting og presisjon når vi nærmer oss deres 16m.
En overraskende god første omgang. Jeg tipper vi fortsetter i andre omgang, men at det ender 0-3 til slutter når vi satser alt framover for å få scoring.
Kommentar