Da får gutta muligheten til å reise kjerringa. I utgangspunktet burde Sandefjord være en perfekt motstander i så måte. De er av de fleste tippet ned, men har nok en gang mulighet til å gjøre tipsene til skamme. Tidvis kjørte de over oss i treningskampen i vinter, så det er ikke bare å hente poengene. Per nå er de på 13. plass med en kamp mindre spilt etter tap mot RBK og uavgjort mot Odd. Med tanke på cupflausen mot Fløy og tapte poeng mot Odd på overtid, så er det ikke lett å spå hva som møter oss.
I følge Gilbert, så ser vår sannsynlige startellever slik ut:
Mads
Uba-Ruben-Martin-Kristoffer
Ibra-Vebjørn-Kito
Gjermund-Thomas-Henrik
Å flytte Åsen frem og Kitolano ned som indreløper er nok riktig. Begge har mye å svare for etter søndagens nedsabling. Ellers så må Ruben bevise at det er riktig å vrake Garnås fremfor han. Jeg er ikke sikker på om riktig stopper ble satt ut, men han får muligheten til å motbevise meg. Blir også spennende å se Tønnesen igjen fra start. Synes han var frisk i innhoppet søndag, men det kan bare være at de andre var så kjørt på det tidspunktet. Uansett blir det spennende. Det er positivt å se at Georgson tar noen grep. Det er mulig at det ikke er de riktige grepene, men jeg tolker det dit at han ser at noe må gjøres. Uansett resultat så får han forhåpentligvis noen svar.
I følge Gilbert, så ser vår sannsynlige startellever slik ut:
Mads
Uba-Ruben-Martin-Kristoffer
Ibra-Vebjørn-Kito
Gjermund-Thomas-Henrik
Å flytte Åsen frem og Kitolano ned som indreløper er nok riktig. Begge har mye å svare for etter søndagens nedsabling. Ellers så må Ruben bevise at det er riktig å vrake Garnås fremfor han. Jeg er ikke sikker på om riktig stopper ble satt ut, men han får muligheten til å motbevise meg. Blir også spennende å se Tønnesen igjen fra start. Synes han var frisk i innhoppet søndag, men det kan bare være at de andre var så kjørt på det tidspunktet. Uansett blir det spennende. Det er positivt å se at Georgson tar noen grep. Det er mulig at det ikke er de riktige grepene, men jeg tolker det dit at han ser at noe må gjøres. Uansett resultat så får han forhåpentligvis noen svar.
Kommentar