Nok en dårlig avlevering av en upresset Kitolano...
Runde 4; Sandefjord - LSK, søndag 21.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
Får komme seg til pause uten baklengs, og prøve å få nonstop på tavle til å bli et lag som henger sammen i 2.omgang. Får brukbart kontringsrom de få gangene vi kommer forbi presset deres, så kan jo få en ledelse mot spillets gang au.
¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
-
En setning jeg ikke så for meg at jeg skulle lire av meg for 3 måneder siden: Jeg savner Lundemo👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Jeg må si at det har jeg også tenkt på. Det ser rett og slett jævlig uvant ut. Jeg klarer faktisk ikke helt å ha like sterke meninger som vanlig, for dette ser ut som en strand.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
-
-
Uba har vært vår klart beste, uten at det sier særlig mye. Han har i hvert fall vært god når han har vært på sitt beste, men han også har gjort en del rart.👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
Vi har spilt (nesten) en god omgang per kamp tidligere, den bør komme nå, ellers er vi ennå lenger ned i sumpa________________________
TB👍 1Kommentar
-
Mads tar det han skal ta. Har ikke fått noe mot seg som er lov å slippe inn.
Uba vår klart beste, men også dratt på seg noen unødvendige overganger. Tenk hvis han kunne slå innlegg også.
Gabrielsen gjør stort sett det han skal
Roseth gjør det han skal, og dekker i tillegg for Tønnesen som jeg er usikker på om faktisk var utpå der
Tønnesen - se over
Ibra jobber og sliter, en av våre bedre
Hoff - ikke en god første omgang. Lager frispark, er for seint inne, sliter med å finne folk med pasningene
Kito - en god lang fot defensivt, noen enkelt situasjoner bra, ellers sløv og daff
Åsen - løper rundt, en del involvert når vi har ball, men skaper ingenting. Løper stort sett etter spiller med ball når vi ikke har den.
TLO - spillbar, gode posisjoner, men brenner to gode sjanser
Skogvold - Prøver i hvert fall, men blir altfor junior.
Georgson: Hvis målet med rokkeringene offensivt var at vi skulle få mer og bedre innlegg er fiaskoen total. For det første slo vi vel noe sånt som to innlegg hele omgangen. For det andre, hvorfor skal man i det hele tatt slå innlegg? Selv når vi har dikket rundt med ballen på hjørnet av 16m i et halvt minutt er det bare TLO inne i boksen.
Dette kan bare bli bedre - eller vent litt, vi har fortsatt et poeng vi kan miste.👍 3Kommentar
-
Kjenner jeg blir mer og mer nervøs for denne sesongen jo flere og flere kamper som spilles…vi har faktisk ingen som kan stå frem å gjøre ting på egenhånd. Samt at TLO ser ut til å fortsette å være NM mester i forspilte sjanser.Kommentar
Kommentar