Flott med seier men huffameg hvor tregt det går. Blir løpende mellom. Nå er det mye rare resultater i ES så må nok vente noen runder før det felles en dom
Runde 4; Sandefjord - LSK, søndag 21.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
Fikk ikke sett kampen selv, men skjønner at det er mye å rette på.
Tar likevel med meg 3 poeng, en smultring og kanskje litt mer hvilepuls på stallen, så vil de tre neste (inkludert Strømmen) si mye om hvordan sesongen blir.👍 2Kommentar
-
Verdt å notere seg at TIL fortsatt står med 0 poeng, etter (basert på statistikk) blitt dominert av KBK, Bartene heldige som får med seg tre poeng i Haugesund, FFK lager trøbbel igjen, denne gangen borte mot Viking, Vår neste motstander Kamma fortsetter å tape 1-0, uansett hvem de møter slipper de inn 1 mål. Kåffa tar årets første seier og S08 fortsetter å slite. Fire lag skiller seg ut i bunn, og har allerede 4 poeng opp til neste. Relativt lite som skiller resten av lagene, med unntak av Glimt som fortsatt ikke har avgitt poeng. Bingoligaen lever videreKommentar
-
Synes vi fortjente å vinne et lite hakk mer enn SF, men uavgjort ville kanskje vært det mest rettferdige. Så deilig p få med seg disse poengene.
spillemessig får vi ikke helt til det vi vil med høyt press og stort ballinnehav, blir mer en knokkelkamp som vi kommer best ut av. Gabrielsen og Roseth gode defensivt i dag, selv om førstnevnte særlig i førsteomgang gjør mye rart med ballen.
Er nok mange lag som vil få problemer i Sandefjord i år.👍 1Kommentar
-
Forøvrig mener Sves at Gabrielsen var BB. Ingen stor feilvurdering det.Kommentar
-
Jeg synes Vá er en lurere spiller. Utfordrer motstander slik at han enten kommer forbi eller vinner en corner. Én av cornerne endte i mål. Jeg håper han får en start neste gang.
For øvrig en fryktelig kamp av oss. Følte egentlig bare på en oppgitthet da dommeren blåste av. Skremmende svakt, det vi presterer.👍 1Kommentar
-
Men hva er det Skogvold har, da? Spilt hver eneste kamp siden Mesfins famøse debut som trener. Fasiten viser én scoring på straffe og én målgivende. Ikke har han virket nærme å få noen særlig flere heller. Det er rett og slett ikke godt nok, uansett hvor talentfull han liksom skal være. Tålmodigheten min er oppbrukt.
Jeg synes Vá er en lurere spiller. Utfordrer motstander slik at han enten kommer forbi eller vinner en corner. Én av cornerne endte i mål. Jeg håper han får en start neste gang.Kommentar
-
Jeg er vel først og fremst bare skuffet over at vi ikke har klart å hente en spiller som har et visst nivå i den posisjonen. Va er på lån og en "fattigmannsløsning". Ville for eksempel mye heller hatt Svendsen (selv om han også har sine begrensninger). Skogvold kommer nok, men er helt enig i at han burde ha mer konkurranse og mindre ansvar. Va er ikke løsningen da.👍 1Kommentar
-
Har utvilsomt x-faktor som mangler i resten av laget, men svak defensivt og trenger å komme med litt målpoeng før jeg blir overbevist. Kan si mye om Skogvold sitt sluttprodukt, men han er steingod i press.👍 1Kommentar
-
😀 2Kommentar
-
Tipper at Tom Nordlie vil være mer fornøyd med denne kampen enn den jevne supporter. Som "fotballsjakk" var dette sikkert en severdig kamp. Vi slapp til relativt lite. Lagene tok hverandre ut, og ingen av lagene fikk dominere kampen i særlig grad. Stor underholdning var det ikke, men vi skaper litt, og slipper til veldig lite. Etter det vi har sett av SF så langt i år tror jeg det er få lag som kommer til å spille dem ut👍 4Kommentar
-
Syns ikke Kitolano sammen med Skogvold på ventre løste noe som helst, om mulig ble både Kitolano og Åsen litt dårligere.
Som jeg skrev i en eller annen tråd tidligere i uke hadde jeg håpet at de spilte skjevt motsatt av tidligere... altså med Tønnesen som ytterste spiller opp til cornerflagget på venstre, og med Uba litt lavere i banen på andre siden som en slags 3dje midtstopper når vi angriper. Tror dette vil gagnet Åsen slik at han som breddeholder hadde kommet til flere innlegg, og at Skogvold ville kommet seg mer inn i boks slik at han kunne vært i nærheten av den rollen han egentlig har hatt tidligere.
Når de valgte å fortsette som tidligere skjønner jeg null og niks av at de ikke ber Kito og Åsen pelle seg tilbake til tidligere startposisjon etter pause, eller alternativt sende de i dusjen for slik de stilte opp disse to i dag var helt sjanseløst.
Terningkast 3 på kito/åsen/skogvold, og terningkast 1 på JEorgson for å ikke endre det i pausen!Kommentar
-
Glemte helt å nevne at jeg likte godt hvor solide vi så ut bakover, spesielt etter at vi hadde ledelsen... var liten eller ingen grunn til å bli veldig nervøs på slutten! Vil anta vi starter ganske likt i bakre ledd neste kamp i ES , men frykter også at vi starter likt fremover i banen.👍 1Kommentar
Kommentar