Runde 4; Sandefjord - LSK, søndag 21.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
Gabrielsen heva seg et par hakk, men ville fremdeles heller sett en mer spillende stopper her (som Moen Foss). Trioen Hoff, Skogvold og Åsen vil mye, men klarer lite (og Åsen har da ingen ting på høyresiden å gjøre). Den største skuffelsen for meg er signalsigneringen vår. Kitolano prøver på lite og lykkes med enda mindre.
Bestemann for meg (med god margin) er Uba Charles. Ja, han pådrar seg noen brudd, men han løper, prøver og lykkes med mer alene enn de fire overnevnte til sammen.
Er heller ikke med på at Va er så forferdelig. Uferdig? Så absolutt, men har både fart og dribleferdigheter, noe dette laget sårt mangler.
Eller hyggelig å se Erling tilbake, Med skadene i bakspeilet kan han bidra til at overgangene våre kommer ut av sirupsstadiet.
Og 3 poeng mot Sandefjord borte er bra. De mangler målscorere, men på mange andre områder er de gode. Se for eksempel på hvordan de spilte seg ut bakfra kontra det vi gjorde.👍 7Kommentar
-
Gabrielsen heva seg et par hakk, men ville fremdeles heller sett en mer spillende stopper her (som Moen Foss). Trioen Hoff, Skogvold og Åsen vil mye, men klarer lite (og Åsen har da ingen ting på høyresiden å gjøre). Den største skuffelsen for meg er signalsigneringen vår. Kitolano prøver på lite og lykkes med enda mindre.
Bestemann for meg (med god margin) er Uba Charles. Ja, han pådrar seg noen brudd, men han løper, prøver og lykkes med mer alene enn de fire overnevnte til sammen.
Er heller ikke med på at Va er så forferdelig. Uferdig? Så absolutt, men har både fart og dribleferdigheter, noe dette laget sårt mangler.
Eller hyggelig å se Erling tilbake, Med skadene i bakspeilet kan han bidra til at overgangene våre kommer ut av sirupsstadiet.
Og 3 poeng mot Sandefjord borte er bra. De mangler målscorere, men på mange andre områder er de gode. Se for eksempel på hvordan de spilte seg ut bakfra kontra det vi gjorde.
Syns også Va var frisk i dag, og liker at han finner på litt sprell som holder motstander på tå hev. Han sliter desverre med samme problemer symptomer som Uba, men det vil også løsne med litt mer tid (håper jeg).👍 2Kommentar
-
Jepp, og så deilig å se noen med litt gass i beina! Synd vi ikke kunne fått kryssa Åsen og Erling og fått to spillere... En som hadde jævlig bra fart og god fot, og en som var som... megKommentar
-
Jeg skal innrømme at jeg stiller høyere krav til Ruben og Roseth enn Skogvold fordi de har mye mer rutine. I så måte gjorde begge stopperne en solid kamp, men ikke mer enn hva man burde forvente av en superveteran og lagets beste spiller (i samband med Uba). Skogvold gjør også en kjempejobb som førsteforsvarer selv om han ikke skinner like godt offensivt.
Skulle jeg hengt ut spillere, så ville jeg heller pekt på Åsen, Kitolano, og delvis Lehne (som tross tre mål egentlig ikke har gjort så mye ut av seg) da disse, sammen med Ruben, skal være bærebjelkene i laget.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg skal innrømme at jeg stiller høyere krav til Ruben og Roseth enn Skogvold fordi de har mye mer rutine. I så måte gjorde begge stopperne en solid kamp, men ikke mer enn hva man burde forvente av en superveteran og lagets beste spiller (i samband med Uba). Skogvold gjør også en kjempejobb som førsteforsvarer selv om han ikke skinner like godt offensivt.
Skulle jeg hengt ut spillere, så ville jeg heller pekt på Åsen, Kitolano, og delvis Lehne (som tross tre mål egentlig ikke har gjort så mye ut av seg) da disse, sammen med Ruben, skal være bærebjelkene i laget.
Åsen har for meg vært den som har skuffet mest totalt sett i år. Syns han jobber som en helt, men det går for sakte i alle retninger og så lenge han da ikke bidrar med gode nok server heller begynner det å bli vanskelig å forsvare startplassen hans når/dersom Lundemo er tilbake.👍 2Kommentar
-
Ikke relatert til selve spillet, men dette er altså en ny generasjon kunstgress. En del av fremtidens løsning for blant annet breddeforballen. Det så ut som om dem vassa i grus! Joda, den var sikkert ikke spilt nok på til å sette seg, men så dårlig sprett er det faktisk i baner med grus som innfyll. Dette lover ikke bra.
Dette ble feiret med hornmusikk. Da fortjener du ikke ett enste poeng. Intervjuet i pausa med Kokim var bra.
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Ikke relatert til selve spillet, men dette er altså en ny generasjon kunstgress. En del av fremtidens løsning for blant annet breddeforballen. Det så ut som om dem vassa i grus! Joda, den var sikkert ikke spilt nok på til å sette seg, men så dårlig sprett er det faktisk i baner med grus som innfyll. Dette lover ikke bra.
Dette ble feiret med hornmusikk. Da fortjener du ikke ett enste poeng. Intervjuet i pausa med Kokim var bra.Kommentar
-
Dette ble feiret med hornmusikk. Da fortjener du ikke ett enste poeng. Intervjuet i pausa med Kokim var bra.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Enkelte i KFL på sitt verste. Er vel bare å utestenge de!
https://www.sandefjordfotball.no/nyh...gUmXvOp7t3J0B9Kommentar
-
Regner med at mange vet hvem dette er, og tar det som en selvfølge at KFL både utestenger og sørger for at disse lavpannene gjør opp for seg. Vil du være tilbakestående, trives du nok bedre som supporter for bydelslaget i Oslo Øst.Kommentar
-
Sand og silica som innfyll er noe faenskap de har begynt med i Oslo også. Jeg er breddedommer i Oslo, og hvis det blir den nye normalen har jeg to refleksjoner: Jeg må bare slutte å dømme, for knærne blir ødelagt, det er som å løpe på betong, og jeg er glad ungene mine ikke har vekstperioden foran seg, for neste generasjon 13-16-åringer som trener på det underlaget fem dager i uka kommer til å bli et blodbad av belastningsskader. Det er sjokkerende at man tillater slike drittbaner i toppfotballen.
Kommentar
-
Disse drittungene må aldri mer få komme inn på noe som helst idrettsarrangement! Helt riktig og bra at Kokkim og klubben betaler Sandefjord, men disse kriminelle må bli stilt til ansvar både strafferettslig og økonomisk. Det må foreldrene også.Elska þetta félag👍 4👎 1Kommentar
-
Enkelte i KFL på sitt verste. Er vel bare å utestenge de!
https://www.sandefjordfotball.no/nyh...gUmXvOp7t3J0B9Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Egentlig passe enig, men mener vi må gi Kitolano litt slack siden han er såpass ny i troppen. Dersom Lehne putter tre mål hver fjerde kamp resten av sesongen mener jeg han leverer langt over forventning uansett hva annet han presterer... Jobben hans er primært å score, og selv om han forsvinner litt tl tider og ikke har vært terningkast seks blir det vanskelig å forvente stort mer når det lugger på midten.
Åsen har for meg vært den som har skuffet mest totalt sett i år. Syns han jobber som en helt, men det går for sakte i alle retninger og så lenge han da ikke bidrar med gode nok server heller begynner det å bli vanskelig å forsvare startplassen hans når/dersom Lundemo er tilbake.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Tenkte at facebookforumet måtte være værre, men neida, kfl-forumet er stadig der man er sterkest ute med høygaffelen før man har hørt mer enn en side av en sak.CustodesI med og motgang👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Har du lest kfl sin redegjørelse og svar? Og er det vanligvis sånn at det er de det fremsettes beskyldninger mot som komme med bevisene?
Jeg var der, det gikk rolig for seg. Ja, det var litt uenigheter, men ingenting ble kastet og det var på ingen tidspunkt noen intern fight. Det eneste her som man må ta er at dassene ble tettet, håper den/de få av de 500 som var der kan ta ansvar for sine handlinger.
Resten er i beste fall overdrivelser og i værste fall rent oppspinn fra det som fremstår som en snurt sikkerhetssjef.
Spesielt delen med 12-16 åringer som kun drar på kamp for å lage bråk er virkelig interessant, det tror jeg ingen av oss som er aktive i tribunemiljøet kjenner oss bittelitt igjen i en gang....
EDIT: Mitt hovedpoeng er uansett: Å smelle rundt seg med at alle må utestenges fra alt for alltid etter å ha lest noe som kun kan sies å være påstander synes jeg blir for dumt. Om noen har gjort noe galt skal de selvfølgelig få en passende straff, men om det nå skulle være noen 14-åringer som har tettet en dass så får det kanskje holde med en litt kortere straff en livstid?
Last edited by rælingen kanaris; 25.04.2024, 18:27.CustodesI med og motgang👍 4Kommentar
Kommentar