Hagerup. Vi kan ikke ha han som andrekeeper. Rett og slett. Asvestad virker som en fin fyr. All ære til Strømmen og han. Gutta våre bør gremmes
2. runde i cupen: Strømmen - LSK, 24. april kl 19:05
Collapse
X
-
Nei, Kitolano må bli voksen og forstå at handlinger har konsekvenser, må han. Nå har han spilt seg ut av laget, spør du meg. Holde på sånn. Det er tydelig at han er kjøpt inn for kombinasjonsspillet, og det behersker han, men tjukt med feilpasninger i banespillet for øvrig. Lite imponerende pasningsrepertoar på ham. Høyst middelmådig som annet enn flikkspiller. Han har vært meget skuffende, som flere her sier.
Hagerup dreit seg på utboksingen, men skal jeg henge meg opp i enkelthendelser irriterer jeg meg mer over å se en 2. keeper opptre så nølende der Amer nesten stjeler ballen når han "kontrollerer den ut" som en annen Ola Bøg Rise - jeg trodde jeg skulle slippe å den slags se post Skjærstein.
Furaha var 17 år i den duellen som førte til straffesparket. Det får han lære av. Det har jeg i og for seg ikke noe problem med. Juniorfeil tolereres i junioralder.
Jeg merker meg ellers hvor lite Skogvold har å stille opp med når han kommer inn, uten at dette handler om ham.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 6Kommentar
-
Sveinhaug trenger spilletid, så han er nok på riktig sted. Hvorvidt Hagerup er rett mann til å pushe Mads skal jeg vente til blodtrykket er normalisert før jeg tar stilling til.
Skuffende at laget mister initiativet i kampen med tanke på de son er utpå der. Strømmen kontrer tvers igjennom til tider og igjen er det de rutinerte som ikke tar grep. Det blir altfor mye klabb og babb mot slutten. Blir spennende å se hvilke svar Georgson fikk før Ham-Kam på søndag.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Sveinhaug trenger spilletid, så han er nok på riktig sted. Hvorvidt Hagerup er rett mann til å pushe Mads skal jeg vente til blodtrykket er normalisert før jeg tar stilling til.
Skuffende at laget mister initiativet i kampen med tanke på de son er utpå der. Strømmen kontrer tvers igjennom til tider og igjen er det de rutinerte som ikke tar grep. Det blir altfor mye klabb og babb mot slutten. Blir spennende å se hvilke svar Georgson fikk før Ham-Kam på søndag.
Et åpenbart svar er at Va bør starte på bekostning av Skogvold.👍 5Kommentar
-
😘 3👍 2Kommentar
-
👎 2👍 1Kommentar
-
😞 2Kommentar
Kommentar