Troppen er jo relativt svakt, man har ikke satset. Også kommer denne treneren i tillegg ..
Runde 5; LSK - Ham-Kam, Søndag 28.04.24, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Har sett lsk-lag som har stinka mye mer nedrykk enn dette! Nå har vi tross alt et eget spill og jobber med å bli bedre i en ambisiøs type fotball. Var langt mer nitrist da vi lå dypt i 90 min og ikke hadde spillere med andre kvaliteter enn løpskraft og høyde.👍 10Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Soleklart rødt, men ingen bevisst handling. Dette er et uhell. Om du så kampen på tv antar jeg at du fikk med deg hva Georgson mente om hendelsen.👍 1Kommentar
-
Dårlig kamp uansett det røde kortet eller ei. Vi kom utpå der som om vi ikke visste hva vi skulle gjøre fra start. Oppriktig talt så var det bare flaks at ikke HamKam scora tidligere også..ble IKKE betrygget i hele tatt av denne opptreden selv om man kan skylde på rødt kort aldri så mye…syns ikke dette ser bra ut i hele tatt så langt og føler meg bekymret for fortsettelsen. Gruer meg skikkelig til onsdag!👍 1Kommentar
-
-
Irriterer meg fortsett den situasjonen hvor det blir rødt. Det oppsummerer litt både starten til hele laget og også Lehne. Man skaper en 3 mot 2 hvor Lehne bare skal ta med seg ball fremover og tvinge forsvareren til å gjøre et valg. ABC i slike situasjoner, men istedenfor så virker han stresset når man først kommer i den situasjonen og slår fra seg ball altfor tidlig og man mister overfallet og er nå 1v1. Også gjør selvfølgelig Vá det han gjør.👍 2Kommentar
-
Som forventet er vi stort sett solide bakover. Det er ikke mye Ham-Kam har å komme med. At vi er fullstendig tannløse offensivt er en annen sak. Vi evner ikke å ta overganger eller true rom. Overgangsvinduet i sommer bør fylles med midtbanespillere. Det trengs i hvertfall to som kan gå rett inn. Det røde kortet har jeg ikke fått sett, så skal ikke si noe på det ennå.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Som forventet er vi stort sett solide bakover. Det er ikke mye Ham-Kam har å komme med. At vi er fullstendig tannløse offensivt er en annen sak. Vi evner ikke å ta overganger eller true rom. Overgangsvinduet i sommer bør fylles med midtbanespillere. Det trengs i hvertfall to som kan gå rett inn. Det røde kortet har jeg ikke fått sett, så skal ikke si noe på det ennå.👍 3👎 1Kommentar
Kommentar