Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
7 Gustaf Andersson
29, forward.
Skicklig anfallare, aldrig dålig. Pålitlig målskytt. Han bildade tidigare kanonanfall med Alvaro Santos. Numera är han HIF-anfallets särklassige nummer ett.
147/49 1/0
Kom från: IFK Göteborg 2002.
Daniel elsker fotball, og hater journalister. Dagsavisen har forgjeves forsøkt å komme i kontakt med ham. Ringt ham mange ganger, lagt mange beskjeder igjen på svareren hans. Men ikke fått respons. Etter cupkampen i går snakker han – med små bokstaver:
– Alt jeg kan si, er at alt er klart, sier han.
Og da vi spør om det er med Vålerenga alt er klart, blir blikket hans totalt annerledes. 22-åringen sier:
– Hehe, hva skal jeg si. Jo, jeg har snakket med Vålerenga, jeg...
LSK-ledelsen har vel ikke en gang tatt seg bryet med å kontakte Braaten.
Spilte ikke Kovacs hele cup-matchen i går uten å score et eneste mål, selv om de vant 6-0? Han har scoret ett mål i serien i år, trodde det skulle hentes en stor-scorer jeg....
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Tror egentlig ikke Braathen har vært diskutert, tror ledelsen vurderer en annen type spiss: Kovacs eller Andersson er min personlige mening nå, men muligens Schei Linbæk... en stor sterk spiss som passer inn i LSK sitt spillesystem...
Nå tror jeg du har drikki for mye Coca,Jerry!
Hvis du leser innlegget mitt uten å hisse deg så jævli opp, så står det der hvordan jeg TROR ledelsen tenker...
:lol: imidlertid skjønner jeg hvordan du tenker. Hadde vært bra med en rask spiss ved siden av en av de svære gutta våre, en som kunne true bakrommet! Men akkurat nå tror jeg ikke ledelsen tenker slik...
Men på den annen side husker vi jo Mathiasson...han slo jo ikke akkurat til :lol: Så har vi Soltvedt, som er rask og liten...men ikke "ferdig" ennå...
Jeg vil også se LSK spille underholdende fotball og ikke Drillo-fotball, men det tar tid å innarbeide et nytt system, spillerne er her, men sannsynligvis vil en ny trener kunne utvikle dette videre...
hmm.. la oss håpe det er lsk som har sikra seg braathen, selvom jeg ikke tror på det i det hele tatt.. men vi husker jo åssn vi sikra oss spillere i vinter uten at noen fikk vite det, noe som også er tilfelle her hmmmmmmm
Jeg har litt sansen for Petter Furuseth Olsen jeg..
teknisk fyr med stor innsats.
Hvis Örebro blir tvunget til å selge han billig..bør han absolutt sjekkes ut.
Men jeg understreker billig. Ikke kast bort noen millioner på han.
Kan spille høyrekant også han..anvendelig fyr.
Gustaf Andersson vet jeg lite om,men høres jo spennende ut.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Ørebro priser PFO til rundt tre millioner, og i Sverige er det flere intereserte klubber...spørs hvor desperate Ørebro er.
Anderssom prøvde vel Arne å få til Åråsen for en stund siden, husker ikke helt hva som skjedde da...var det en skade hos svensken?
Om du kan høre meg, kanke du værsåsnill og fortelle meg at det er Sportsklubben over alle sportsklubber, som har jumpa ned fra gjerdet, sneket seg inn bakdøra på Voldsløkka, og hooka oss opp med det desidert største offensive talentet i Norge i dag... [-o<
Kommentar