Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lyn henter kjent brasilianer
Molde tester en stor+sterk brasilianer.
AaFK har en Arsenal-spiller som trolig er klar snart.
Og nå har det blitt fortalt at en ny klubb har lagt inn bud på Braaten(minst like bra/bedre bud enn RBK sitt).
Ryktene svirrer.. er det LSK eller Lens? eller kanskje noen andre..
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Og nå har det blitt fortalt at en ny klubb har lagt inn bud på Braaten(minst like bra/bedre bud enn RBK sitt).
Ryktene svirrer.. er det LSK eller Lens? eller kanskje noen andre..
" Daglig leder i Oslo-klubben, Terje Martinsen, avslører at Skeid har fått enda et tilbud på den ettertraktede spilleren i tillegg til Rosenborgs.
-Hvilken klubb det er, og om tilbudet var like bra som det Rosenborg hadde, vil jeg ikke si noe om. Nå er det opp til Daniel selv hvor han drar, sier han."
De fleste VIF og Skeid-supportere tror det er LSK.. hehe
Men som sagt..ingen kan bekrefte hvem enda.
Men de heteste og fleste ryktene sier LSK,mens resterende sier Lens.
Jaja..denne Braaten-sagaen er nesten en komedie.
Han vingler jo enormt.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Men det er fortsatt usikkert hvor Daniel Braaten (22) fortsetter fotballkarrieren.
Ifølge daglig leder Terje Martinsen i Skeid har også Lillestrøm lagt inn et bud på supertalentet som klubben har godtatt.
Onsdag ble det kjent at Skeid hadde skrevet en kontrakt med Rosenborg som etter det VG erfarer er på rundt to millioner kroner. Budet fra Lillestrøm er trolig i samme størrelse.
- Vi har fått inn to bud som vi godtatt, og har gitt Daniel beskjed om at det er opp til ham å velge mellom klubbene, sier Martinsen til VG Nett.
Da VG Nett snakket med hovedpersonen selv torsdag kveld ønsket han ikke å røpe om han hadde tatt noen avgjørelse rundt fotballfremtiden.
- Ingen kommentar, var eneste svar fra 22-åringen.
- Kommer du til å reise til Trondheim i morgen?
- Det er det som er planen, ja.
Daniel Braaten ba om å få betenkningstid etter at avtalen mellom Rosenborg og Skeid ble klar onsdag.
Han har tidligere sagt at han primært ønsker å bli boende i Oslo, og i tillegg til Lillestrøm skal også Stabæk og Vålerenga være interessert i den talentfulle spillere.
Hadde vært utrolig rått og snappet han først foran nesa på Engen og så nå foran RBK.
Ville betydd mye for klubben..at en meget omtalt og spennende spiller velger Lillestrøm foran en "storklubb" som RBK.
Og ikke minst fordi han faktisk er en meget god spiller.
Jeg er nesten helt sikker på at han havner i LSK, sett ut i fra situasjonen. Han sier at det er viktig for ham å bli boende i Oslo. Slik jeg ser det nå er da vi den eneste muligheten han har...
Ja,dette blir ulidelig spennende.
Selv om jeg nok sitter med en stygg følelse av at han gjør barte-trønder av seg.
Voldsløkka er et bare et steinskast unna der jeg bor.. hehe
mon tro om jeg skal gå ned og hviske han noen fugla-vennlige ord :wink:
Han har jo familien sin her+alle kompisene osv.
Stor omstilling å flytte langt vekk fra de..og så bo på en ensom hybel i Trondheim et sted.
Har jo selv bodd i Trondheim et par pga studier,og det er ikke den mest livlige byen for å si det sånn.
Og Daniel som har uttalt han er en urban fyr..så burde han bli boende der han er nå.
Sånn sett..burde det tale til fordel
Trondheim er en helt ok by, med ok folk, men altfor langt fra østlandet, for min del. Livlig uteby, men nå er det nok ikke utelivet som trekker Braaten til Trondheimen i så fall.
På VG-nett står det at Braaten ser for seg at han ikke bestemmer seg før om et par uker.... Begynner å lure litt på hva slags løp Daniel og agenten hans kjører...
Ja det må vel være en som ikke har hørt om LSK for vi får jo ingen som har spilt i norge før jo,bortsett fra lokale 2.div.spillere.Er det noe galt med oss.hadde vært så kult å vinni i år og slengt det rett tilbake til de som dumper oss.
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Kommentar