Baade Tom og Shane er mer enn gode nok i tippeligaen. Har dere sett en ving som enda har parkert eller runda disse to. Shane er ung og urutinert, ikke vant til denne treningsmengden. Men han og Tom vil bare utvikle seg enda mer. Det spiller ingen rolle for meg hvem av de som spiller. Foler meg mer en trygg paa disse.
Ny spiss!
Collapse
X
-
-
Okey, legger herved diskusjonen død. Vil bare legge til at jeg synes Shane er bedre enn tom, og grunnen til at jeg drar inn Tore Holm er fordi jeg elsker å slenge dritt til han fordi han var så ubeskrivelig ræva...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Må si meg enig i at Tom har klart seg veldig bra som venstrebeck, ikke så overaskende da han egentlig er venstrebent og spiss, men jeg tror ikke han har noe som spiss i Tippeligaen å gjøre.
Mifsud blir høyreving, Powell er bare ca skadefri og mangler kamptrening (og hvor lenge holder knærne hans denne gangen), Sundgot kan få karantene eller også bli skada, og da Kristoffersen er et alternativ til ventrebeck (ikke spiss) så har vi egentlig bare Mato som kan gå inn som spiss nå, om ikke Arne skal bruke kippe da :roll: .
Mato må bli tryggere, tøffere, mer vant til omgivelsene og tempo før han kan begynne å spille hele kamper. Får han trent godt og nok spilletid og gjør det bra da så vokser selvtiliten hans i takt med ferdighetene, først da tror jeg Mato kan bli en stabil god spiss.Kommentar
-
Her er to spennende unggutter jeg snappet opp navnene til i et annet fotballforum:
Edgar Manucharayan:
Dette er en gutt bl.a. Man City har sett litt på (kanskje vi kan få til en delt finansiering med City?)
UEFA.com is the official site of UEFA, the Union of European Football Associations, and the governing body of football in Europe. UEFA works to promote, protect and develop European football across its 55 member associations and organises some of the world’s most famous football competitions, including the UEFA Champions League, UEFA Women’s Champions League, the UEFA Europa League, UEFA EURO and many more. The site features the latest European football news, goals, an extensive archive of video and stats, as well as insights into how the organisation works, including information on financial fair play, how UEFA supports grassroots football and the UEFA HatTrick funding scheme.
Dioh Williams:
Spiller for Häcken som nå leder superettan. Statistikken tilsier at vi her snakker om en skikkelig goalgetter: 16 mål på 26 kamper i 2003. I 2004 har han scoret 8 mål på 13 kamper.
Han har følgende uttalelse til Aftonbladet: "Jag ska göra minst 25 mål. Det är ett av mina mål den här säsongen. De andra är att Häcken går upp i allsvenskan och att jag får spela i en större klubb. Gärna i Sverige".
Landslagsspiller for Liberia.
Jeg ønsker meg en rask, driblesterkt og notorisk målscorer til LSK :!:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av inZane
Jeg ønsker meg en rask, driblesterkt og notorisk målscorer til LSK :!:Kommentar
-
-
Samme for meg hvor spissen er fra, bare han er GOD, innenfor EU er jo en fordel da.
Norge er et land med veldig få innbyggere, og det vil derfor bli vansklig å finne en spiller som blir en umiddelbar hit for fugla, da må man i tillfelle betale MASSE penger, noe ikke LSK har.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonernhvorfor trekker du inn tore holm & co inn i dette her? :lol:
når tore holm fikk spille var det ikke akkurat fordi han danka ut heidar helgusson/arild sundgot, dessuten hadde vi ikke i nærheten så stor og bred stall den gang..
hvis du mener tom er så dårlig, så hvor dårlig er egentlig shane da?! holder vel ikke 3.divisjonsnivå engang han da vel? :lol:
etter de to siste kampene så er det ingenting som ikke tilsier at tom holder tippeliga nivå..
og hvis du svarer.. ikke trekk inn spillere fra slutten av 90 tallet, det kan ikke sammenlignes med dagens stall..
no offence forøvrig. heh
[/b]
At en spiller får mye spilletid på et bra lag, betyr ikke nødvendigvis at spilleren er god, det kan være lagets svake punkt.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av _Jonernhvorfor trekker du inn tore holm & co inn i dette her? :lol:
når tore holm fikk spille var det ikke akkurat fordi han danka ut heidar helgusson/arild sundgot, dessuten hadde vi ikke i nærheten så stor og bred stall den gang..
hvis du mener tom er så dårlig, så hvor dårlig er egentlig shane da?! holder vel ikke 3.divisjonsnivå engang han da vel? :lol:
etter de to siste kampene så er det ingenting som ikke tilsier at tom holder tippeliga nivå..
og hvis du svarer.. ikke trekk inn spillere fra slutten av 90 tallet, det kan ikke sammenlignes med dagens stall..
no offence forøvrig. heh
[/b]
At en spiller får mye spilletid på et bra lag, betyr ikke nødvendigvis at spilleren er god, det kan være lagets svake punkt.
du/dere har ennå ikke klart det, og det sier vel sitt.. etter min mening har kristoffersen gjort to nærmest prikkfrie kamper, først i bergen.. det er jo også en grunn til at han får fornyet tillit etter den kampen, og han tok, etter min mening godt vare på sjangsen han fikk
er ikke lenge siden han kom tilbake fra skade, og han har på kort tid klart å sette en av tippeligaens beste venstrebacker, shane stefanutto ut av laget.. står respekt av det! som SPISS er jeg enig i at han ikke har utrettet mye, HVERTFALL sånn lsk har spilt de siste årene, i perioder for 2 år siden pumpet man faktisk lange baller opp mot kristoffersen! stakkars mann.. syns han bør satse på venstreback plassen jeg!
har aldri vært noe sånn spess tom K fan, men nå i det siste har han somsagt imponert meg.. syns det er merklig at noen av dere ikke er fornøyd med den jobben han har gjort..
ok, det var forhåpentligvis det siste svaret mitt i denne tråden..................Kommentar
-
Hei Jonern :lol: vi trenger en kvalitetsspiss til. Tom K holder ikke mål som spiss i tippeligaen samme f..... hvor godt han gjør det som venstrebeck.
At Shane er ute av laget kommer av at han ikke har gjordt det så bra og fordi han var dritt sliten, ikke fordi Tom er en av tippeligaens beste becker for det er han heller ikke.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryHei Jonern :lol: .
hmm.. når det gjelder spisser så har jeg faktisk ingen navn på blokka for øyeblikket :shock: :lol: hadde vært best med en norsk spiss, men det har jeg ikke noe særlig tro på.. hvis det blir en ny spiss nå så blir det en utlending.. men jeg er ikke så sikker på at det blir hentet noen nye spillere med det første, nå som powell er tilbake.. da har vi powell/sundgot/mato som kjemper om den ene spissplassen
men vet jo selvfølgelig ikke hvor lenge powell holder seg skadefri da :P
nå har vi jo hentet mifsud også, så jeg tror ikke man stresser voldsomt med å skaffe enda en spiss, selvom det ikke hadde skadet! jeg og ønsker selvfølgelig nye spillere i stallen
denne myklebust som en snakket om her? er han på prøvespill hos oss nå? kan ikke se for meg at han kan ta en plass i første ellveren, men mulig jeg tar feil..................Kommentar
-
Jonern: Har da ikke sagt jeg ikke er fornøyd med jobben han har gjort. Selvfølgelig er jeg fornøyd med hvordan han spilte mot Brann å Frextad, men vi hadde nok vunnet greit selv om Jansen hadde spilt der. Du er kanskje fornøyd med 7-8 plasser i serien, men jeg har håp om noe bedre, å da kan man ikke si seg fornøyd med Kristoffersen å spillere på hans nivå. Han ble hentet som spiss fra en middelmådig 2 divisjonsklubb, og noe særlig bedre enn det er han faktisk ikke....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
ok.. nå snakker vi om kristoffersen som BACK, og ikke spiss..
syns du bør kulen med å rakke ned på kristoffersens nivå, før han i det hele tatt har gjort noe som tilsier at han ikke holder mål
du klarer jo fortsatt ikke å si EN GOD GRUNN til at kristoffersen ikke holder TL nivå!!! hva forventer du av en venstreback da.. at han skal score hat trick?
jeg nekter å tro at shane var sååå sliten at han ikke kunne spille (hvertfall mot freksta) da hadde han ikke vært med til fredrikstad engang.. da er det vel heller han som ikke holder tippeliga nivå da eller?
hadde shane gjort nøyaktig den samme jobben som tom i de to siste kampene, skal jeg vedde rævva mi på at du ikke hadde klaget idet hele tatt over hans nivå
bare fordi kristoffersen ikke gjorde noen god jobb som spiss så betyr ikke det automatisk at han aldri vil holde tippeliga nivå i andre posisjoner!
poenget er det at hvis tom ikke hadde vært i nærheten av TL nivå(som du altså påstår), så hadde han vel heller ikke satt ut "sin mann" i de to kampene? (thomas lund og tero koskela).. bare til opplysning så fikk lund 4'er i VG børsen.. koskela fikk 3.. det sier jo litt det også skulle man tro..
dessuten så vet vel arne erlandsen/hallvar thoresen litt bedre enn deg, hvem som holder mål og ikke?
og til slutt; jeg gjentar: gi meg en god grunn som tilsier at kristoffersen ikke holder nivå.. og da ber jeg ikke om usakligheter som at jeg er fornøyd med 8.plasser og at vi kunne vunnet med jansen..................Kommentar
-
Vil bare minne om at T.Kristoffersen spilte veeeldig mange kamper i 2001, da ble det sølv!! Ikke 8.plass.
2002 og 2003 ble tabellplasseringen veldig mye lavere og da var Tom.K veldig mye skadet..
Dette er nok tilfeldig, men synes ihvertfall Tom har gjort det brukbart.HATKommentar
-
Diskuter gjerne Tom K, men ikke under tråden NY SPISS.
Dette er hentet fra dagens VG:
"Når det gjelder Mario Jardel, er det mer usikkert med tanke på Lyn-spill.
- Jardel vil gjerne spille i Skandinavia, men det er ikke sikkert han ender i Lyn. Det kan også bli i andre klubber, sier Gunnar-Martin Kjenner, som også representerer Mario Jardel".
Personlig tror jeg at hadde noen klart å få tilbake Jardel i godt gammelt slag, så hadde han scoret en 30-40 mål i Tippeligaen hver sesong! Dessverre så vil han kanskje aldri komme tilbake i gammel form, men kunne vært morsomt å se LSK prøve (såfremt man ikke hadde måttet ruinere seg underveis så klart)...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av hertzMen Jardel er uaktuell med tanke på utenlandskvota.Kommentar
-
Og i dagens RB, så fortelles det at spissjakten er meget vansklig...
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar