Eric Bugale Kitolano

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3492

Spillertråd Eric Bugale Kitolano

Den 'største' signeringen vår i vintervinduet. Har slitt litt med å vende seg til vår stil, men har mye fotball i seg. En god kamp mot Glimt i dag.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2994

Har vi kjøpt feil Kitolano? Klarer ikke se at han bidrar med noe positivt. Bare slurv både fremover og bakover. Må på benken!
    I år så tar vi alt

Kommentar

• EPA
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2013
      • 220

Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Har vi kjøpt feil Kitolano? Klarer ikke se at han bidrar med noe positivt. Bare slurv både fremover og bakover. Må på benken!
      Har vært uheldig med endel blindpasninger som har resultert i baklengs, men jeg syns det er å dra det langt at alt er negativt. Bare se litt på linkspillet han driver med mot B/G. Jeg syns fortsatt han har mye å gå på defensivt og det ser unektelig litt dumt ut noen ganger, men har veldig trua på at det vil fungere over tid.

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7135

Han er en av de skuffende få i dette laget som jeg faktisk tror kan fungere, på sikt.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3492

Måten han drar seg forbi stopperen til Viking og setter inn 0-3 i går var imponerende. Fremdeles litt smårusk, men det går fremover. Kremmerhuset på Aspmyra var det også klasse over.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9539

Kitolano gjør smart i å ikke uttale seg.

Søndag tok Lillestrøm et stort skritt nærmere nedrykk. Samtidig opplevde Eric Kitolano hets fra egne supportere. Nå tar klubben Kitolano i forsvar.

Her kan vi lese at "enkeltpersoner" bruker han som syndebukk.

Men det jeg heller tar med meg, er at han ser ut til å bli regissert inn i en offerrolle av folk som har lyst å framstå litt mer holyier than thou akkurat nå.

Ingen har så jævla mye usagt med Kitolano av oss fans selv om han ikke har levert som vi håpa. It is what it is...

Kommentar

• OlaG
              Oversetterdrone
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 924

Opprinnelig skrevet av knut
              Kitolano gjør smart i å ikke uttale seg.

Søndag tok Lillestrøm et stort skritt nærmere nedrykk. Samtidig opplevde Eric Kitolano hets fra egne supportere. Nå tar klubben Kitolano i forsvar.

Her kan vi lese at "enkeltpersoner" bruker han som syndebukk.

Men det jeg heller tar med meg, er at han ser ut til å bli regissert inn i en offerrolle av folk som har lyst å framstå litt mer holyier than thou akkurat nå.

Ingen har så jævla mye usagt med Kitolano av oss fans selv om han ikke har levert som vi håpa. It is what it is...
              Jeg trengte ikke gå mer enn to plasser fra meg på felt C i går for å finne noen som stod og ropte usaklig drit. At en majoritet antageligvis ikke har det betyr ikke at det ikke er nok av idioter som av en eller annen grunn tror at de støtter laget ved å psyke ut egne spillere *under kamp*.
              En ting er å sage laget etter kamp når prestasjonen har vært dårlig, men å aktivt gå etter enkeltspillere mens de er på banen er helt noldus.

Kommentar

• Pad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2022
                • 760

Opprinnelig skrevet av OlaG
                Jeg trengte ikke gå mer enn to plasser fra meg på felt C i går for å finne noen som stod og ropte usaklig drit. At en majoritet antageligvis ikke har det betyr ikke at det ikke er nok av idioter som av en eller annen grunn tror at de støtter laget ved å psyke ut egne spillere *under kamp*.
                En ting er å sage laget etter kamp når prestasjonen har vært dårlig, men å aktivt gå etter enkeltspillere mens de er på banen er helt noldus.
                Det er det ikke tvil om, men det er både forståelig og til dels forventet med det som blir prestert. Spiller også på kanten som gjør at han får høre det bedre sammenlignet med f.eks Ruben.
                Når det er sagt så skal ikke Mesfin ta den telefonen fra VG. Punktum. Hva var formålet med å gi VG denne saken?

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4264

Uansett hva man måtte mene om en spillers innsats, og uansett hvor selvrettferdige de (forhåpentligvis svært få) som har vært med på å trakassere Kitolano på en så nedrig måte:

Dette er ren motarbeidelse av egen spiller og av egen klubb! Gratulerer til de komplette idiotene som har gjort noe slikt!
                  Last edited by DoubleHi5; 05.11.2024, 08:20.
                  Elska þetta félag

Kommentar

• BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1441

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Uansett hva man måtte mene om en spillers innsats, og uansett hvor selvrettferdige de (forhåpentligvis svært få) som har vært med på å trakassere Kitolano på en så nedrig måte:

Dette er ren motarbeidelse av egen spiller og av egen klubb! Gratulerer til de komplette idiotene som har gjort noe slikt!
                    La dette ligge nå. Det var sikkert ikke mer enn en promille av de syv tusen som møtte opp på Åråsen som oppførte seg slik, så det har jo ingenting med LSK-supportere å gjøre. Idioter finnes overalt, og noen forviller seg naturligvis også inn på Åråsen. Dessuten er dette noe Kitolano som godt voksen, profesjonell og rutinert spiller skal tåle.

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4264

Opprinnelig skrevet av BD

La dette ligge nå. Det var sikkert ikke mer enn en promille av de syv tusen som møtte opp på Åråsen som oppførte seg slik, så det har jo ingenting med LSK-supportere å gjøre. Idioter finnes overalt, og noen forviller seg naturligvis også inn på Åråsen. Dessuten er dette noe Kitolano som godt voksen, profesjonell og rutinert spiller skal tåle.
                      Uansett hvor få dette var, er dette utskudd som alle ekte fugla-supportere bør bidra til at holder kjeft og ikke driver ren sabotasje av klubben og spilleren. Denne "promillen" ødelegger for oss alle.

Å prøve å forsvare dette med at Kito "som godt voksen" skal måtte tåle dette, vitner om at man selv på langt nær er "godt voksen"! Hvor mye har man da forstått av psykologiske mekanismer??? Hva faen tror folk at dette kan gjøre med spillere/mennesker? Tror de at de blir bedre og får økt selvtillit og mestringsfølelse av å bli behandlet sånn?

Lavmål!
                      Elska þetta félag

Kommentar

• BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1441

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Uansett hvor få dette var, er dette utskudd som alle ekte fugla-supportere bør bidra til at holder kjeft og ikke driver ren sabotasje av klubben og spilleren. Denne "promillen" ødelegger for oss alle.

Å prøve å forsvare dette med at Kito "som godt voksen" skal måtte tåle dette, vitner om at man selv på langt nær er "godt voksen"! Hvor mye har man da forstått av psykologiske mekanismer??? Hva faen tror folk at dette kan gjøre med spillere/mennesker? Tror de at de blir bedre og får økt selvtillit og mestringsfølelse av å bli behandlet sånn?

Lavmål!
                        Jeg tror du må lese mitt innlegg på nytt. Jeg forsvarer da ikke de som har gjort dette - jeg kaller dem jo til og med idioter.

Jeg synes ikke vi skal kaste mer bensin på bålet og gi disse ubetydelige menneskene mer oppmerksomhet. Jeg synes heller ikke vi skal la RB lage dette narrativet, når det er så ekstremt mye annet i klubben det burde fokuseres på!

Hvis du føler så sterkt for dette bør du gjør noe konstruktivt i stedet for å rante på forumet.

Jeg foreslår at du setter deg på langsiden i neste kamp og konfronterer de som går over streken. Det vil jeg i så fall hylle. At du kaller et saklig innlegg her inne for lavmål tyder på at du aller først kanskje bør ta et lite oppgjør med deg selv.

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9539

Bare den lille spliden som skapes her gjør at regien som er satt har lykkes. Fokus er vekk fra et elendig LSK og de som har ansvar for det, til en Kitolano som har blitt behandla dårlig av noen og må tas vare på.

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3263

Jeg er ikke blant dem som sendte meldinger til Kitolano under kampen. Og jeg mener ikke at man skal hetse egne spillere. Nå vet jeg ikke hva som ble ropt, men generelt mener jeg at det er stor forskjell på å rope "nå må du jobbe da" og "fy faen du suger, kom deg ut av klubben min". Det første er helt greit i min bok, det andre over streken.

Ropte jeg til Kitolano? Nei. Stønnet jeg høyt av Kitolano mer enn en gang underveis? Ja.

Problemet er at jeg tror de aller fleste på forumet mente at det var feil at Kitolano skulle starte kampen, og at det de så på banen bekreftet det. Så blir det - selv midt i desperasjonen - feil å la det gå ut over spilleren. Frustrasjonen burde rettes mot Fagermo, som jeg antar majoriteten mente tok et feil valg.

Når det er sagt, så er det ingen spiller som har frustrert meg mer enn Kitolano. Og det går ikke på at formkurven har falt som en stein. Mitt problem er at mens andre spillereløper til krampa tar dem, så tusler Kitolano rundt utpå der. Om han avanserer med ballen og mister den, så stopper han opp og slår ut med henda. Om han har muligheten til å sette inn en takling, så gjør han det ikke. Når det er behov for et returløp eller en defensiv innsats, så er det fraværende. Kort sagt, utenfra ser det ut som om han bryr seg fint lite, at målet er å komme unna med minst mulig innsats. Og dette er ting det er så uendelig lett å gjøre noe med.

Det er ingen som forventer mirakler av Kitolano over natta. Det er ingen som forventer at han plutselig alene skal låse opp motstandernes forsvar. Men vi har rett til å forvente at han alltid yter maks, at han virkelig viser at han er investert i klubb og supportere.

Så derfor er alt opp til Kitolano selv. Fortiden kan viskes ut på et øyeblikk, for det er ingen som tilgir hurtigere enn frustrerte fotballfans med begge bena dypt nede i nedrykksgjørma.

Kommentar

• kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2429

Tok meg nøyaktig 2 minutter i oppkjøringa å skjønne at han dessverre ikke er verd alle millene. For treg, for dårlig arbeidsradius og innsats (defensivt ansvar). Heller ingen eminent teknikk, selvom han glimrer til innimellom. Dog kan han ikke lastes for å ha blitt hentet til klubben. Vi vet jo meget vel hvem som har lagt 5-7mill på bordet og hentet han.

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4264

Opprinnelig skrevet av BD

Jeg tror du må lese mitt innlegg på nytt. Jeg forsvarer da ikke de som har gjort dette - jeg kaller dem jo til og med idioter.

Jeg synes ikke vi skal kaste mer bensin på bålet og gi disse ubetydelige menneskene mer oppmerksomhet. Jeg synes heller ikke vi skal la RB lage dette narrativet, når det er så ekstremt mye annet i klubben det burde fokuseres på!

Hvis du føler så sterkt for dette bør du gjør noe konstruktivt i stedet for å rante på forumet.

Jeg foreslår at du setter deg på langsiden i neste kamp og konfronterer de som går over streken. Det vil jeg i så fall hylle. At du kaller et saklig innlegg her inne for lavmål tyder på at du aller først kanskje bør ta et lite oppgjør med deg selv.
                                Jøje oss! Ferdig snakka!
                                Elska þetta félag

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7135

Vel, da lurer jeg på definisjonen av "et fåtall", fra min plass på rad 15 var det masse folk som irriterte seg høylytt over innsatsen hans. Og det er sjelden jeg hører spillere bli skjelt ut på vei ut av banen og senere inn i garderoben etter kampen. Forresten spenstig at klubben ser ut til å lage en sak ut av dette og dermed øke konfliktnivået.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 601

Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Vel, da lurer jeg på definisjonen av "et fåtall", fra min plass på rad 15 var det masse folk som irriterte seg høylytt over innsatsen hans. Og det er sjelden jeg hører spillere bli skjelt ut på vei ut av banen og senere inn i garderoben etter kampen. Forresten spenstig at klubben ser ut til å lage en sak ut av dette og dermed øke konfliktnivået.
                                    Jeg var en tur på Ranheim i 2019, der snakker vi utskjelling etter kamp. De få som prøvde å komme bort og takke oppmøtet etter kampen fikk beskjed om å snu, pelle seg til helvette ut av klubben vår jævla møkkamann osv. Simen Rafn så jævla lei seg ut, Marko Maric ga faen og kom bort til de 2-3 folka som ville møte ham. Ble vel ingen sak i RB av den grunn såvidt jeg husker.

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2994

Opprinnelig skrevet av Zindrinho

Jeg var en tur på Ranheim i 2019, der snakker vi utskjelling etter kamp. De få som prøvde å komme bort og takke oppmøtet etter kampen fikk beskjed om å snu, pelle seg til helvette ut av klubben vår jævla møkkamann osv. Simen Rafn så jævla lei seg ut, Marko Maric ga faen og kom bort til de 2-3 folka som ville møte ham. Ble vel ingen sak i RB av den grunn såvidt jeg husker.
                                      Helt ærlig. Dette må man faen meg tåle. Her lever man drømmen, er på "jobb" 2 timer om dagen og tjener fett og puler damer. Man blir hyllet som en helt når det går bra. Da må man faen meg bare ta imot dritt fra idioter når det går dårlig og spesielt når de selv har en elendig innsats og kvalitet i det de gjør. Selvfølgelig om det ikke blir rasistisk eller rein trakassering, da er det noe annet. Det tror jeg ikke er tilfelle her.

Vi er temmelig milde her i landet kontra utlandet. Hvordan skal disse aspeløva klare seg der ute om de ikke tåler å få kjeft av 5 fulle idioter som sikkert har lavere IQ enn en med PU på kamp? Dette er en del av gamet.
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 601

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Helt ærlig. Dette må man faen meg tåle. Her lever man drømmen, er på "jobb" 2 timer om dagen og tjener fett og puler damer. Man blir hyllet som en helt når det går bra. Da må man faen meg bare ta imot dritt fra idioter når det går dårlig og spesielt når de selv har en elendig innsats og kvalitet i det de gjør. Selvfølgelig om det ikke blir rasistisk eller rein trakassering, da er det noe annet. Det tror jeg ikke er tilfelle her.

Vi er temmelig milde her i landet kontra utlandet. Hvordan skal disse aspeløva klare seg der ute om de ikke tåler å få kjeft av 5 fulle idioter som sikkert har lavere IQ enn en med PU på kamp? Dette er en del av gamet.
                                        Jeg er litt midt i mellom. Jeg er ikke på alt av bortekamper eller i nærheten av å bruke så mange timer som mange andre, derfor blir det helt feil å kritisere følelsene deres.
                                        Men jeg syns jo uansett at fansen skal være lagets 12 mann, og ikke en utpsyker av egne spillere. Vokste jo nærmest opp med "Elsker dere fordet, klapp klapp, for vi er lillestrøm SK" så det føles uvant. Men nå er det jo langt fra 7 plassene vi fikk da til 16 nå.

MEN, poenget mitt var egentlig at det ikke ble laga noen sak i RB av den grunn. Tydelig at det letes etter skyteskiver utenfor klubben nå. "Fansen styrer spiller og trener-logistikk" som Yaw klarte å si på tv2podcast

PS: på ranheim var det heller 200 drita sure supportere som skreik spellere ut av klubben og 5 fulle idioter som ville takke for kamp istedetfor å rope ukvemsord.

Kommentar

Working...