For å ha sagt det, så mener jeg at spillere som presterer så ekstremt elendig i en så avgjørende kamp som mot FKH fortjener å få høre det. Ruben fikk også grisekjeft fra feltet etter kampen og ble hundset ut av banen, og det har jeg virkelig ingen problemer med å forstå. Kitolano burde vært byttet ut før pause. Det minste man kan kreve er at man kjemper. Han gjorde ikke engang det. Jeg er ikke helt uskyldig i sammenhengen, jeg bannet høylytt flere ganger da han dreit seg ut (og jeg fikk nesten infarkt den fjerde gangen han ikke møtte en pasning, slik at den ble brutt. Dette var etter en halvtime). Andre ble mye mer forbanna, og jeg forstår dem. I stedet for å ødelegge enda mer og sette fansen opp mot klubben, burde LSK og bladfyken i RB stille spillerne til ansvar for at de faen meg ikke møter opp og viser at det betyr noe for dem i en sånn kamp. Igjen: Hoder skal rulle etter sesongen. Han jeg sto ved siden av på Åråsen mot FKH konstaterte "ja, da rykka vi ned" da scoringen kom, og sammen dro vi opp lsk.no og tok en gjennomgang av troppen. Objektivt sett er det 20 mann som skal vekk.
Eric Bugale Kitolano
Collapse
X
-
For å ha sagt det, så mener jeg at spillere som presterer så ekstremt elendig i en så avgjørende kamp som mot FKH fortjener å få høre det. Ruben fikk også grisekjeft fra feltet etter kampen og ble hundset ut av banen, og det har jeg virkelig ingen problemer med å forstå. Kitolano burde vært byttet ut før pause. Det minste man kan kreve er at man kjemper. Han gjorde ikke engang det. Jeg er ikke helt uskyldig i sammenhengen, jeg bannet høylytt flere ganger da han dreit seg ut (og jeg fikk nesten infarkt den fjerde gangen han ikke møtte en pasning, slik at den ble brutt. Dette var etter en halvtime). Andre ble mye mer forbanna, og jeg forstår dem. I stedet for å ødelegge enda mer og sette fansen opp mot klubben, burde LSK og bladfyken i RB stille spillerne til ansvar for at de faen meg ikke møter opp og viser at det betyr noe for dem i en sånn kamp. Igjen: Hoder skal rulle etter sesongen. Han jeg sto ved siden av på Åråsen mot FKH konstaterte "ja, da rykka vi ned" da scoringen kom, og sammen dro vi opp lsk.no og tok en gjennomgang av troppen. Objektivt sett er det 20 mann som skal vekk.👍 1Kommentar
Kommentar