Dette er en kamp jeg ikke ville satt penger på, rett og slett fordi begge lag har høyt tak og lavt gulv, og det er umulig å spå hvor de legger seg. Dette er en kamp hvor alt kan skje, og ingenting er mindre sannsynlig enn noe annet. Når Mohammed Aslam (som dømte oss hjemme mot Brann i fjor) har fløyta og Svein Oddvar Moen sitter i VAR-bussen så er grunnlaget for kontroversielle episoder lagt.
Flere eksperter tippet S08 høyt opp i årets liga, men har startet sesongen med tre tap og fire poeng. De tok seg videre i cupen med bunnsolide 1-0 over Simen Kinds glade amatører i Råde. Med tanke på at vi gikk fra skuffende kamper mot Strømmen og Ham-Kam til onsdagens himmelferd, så er det eneste som er sikkert at Felix Va ikke starter. Lundemo meldes klar til kamp igjen, så da regner jeg med at han går rett inn som anker. Jeg tipper laget ser slik ut:
Mads
Uba - Ruben - Roseth - Tønnesen
Ibrahimaj - Lundemo - Kitolano
Skogvold - Lehne - Åsen
Flere eksperter tippet S08 høyt opp i årets liga, men har startet sesongen med tre tap og fire poeng. De tok seg videre i cupen med bunnsolide 1-0 over Simen Kinds glade amatører i Råde. Med tanke på at vi gikk fra skuffende kamper mot Strømmen og Ham-Kam til onsdagens himmelferd, så er det eneste som er sikkert at Felix Va ikke starter. Lundemo meldes klar til kamp igjen, så da regner jeg med at han går rett inn som anker. Jeg tipper laget ser slik ut:
Mads
Uba - Ruben - Roseth - Tønnesen
Ibrahimaj - Lundemo - Kitolano
Skogvold - Lehne - Åsen
Kommentar