Ellers lett å kjenne igjen det som virket mot Glimt, men presisjonen som var sensasjonell mot Glimt har vært helt off i dag. Det er bare det som mangler for at vi skaper 3-4 sjanser til.
S08 - LSK, søndag 5/5, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Er det Sarpsborgs rotasjonsspill som forvirrer pressleddene våre? Jeg synes det ser litt sånn ut.
Dertil at de har scoutet oss godt. Charles' lange touch, Roseths tillit til egen evne til å holde på ballen, Åsens rykk*, Skogvolds idérikdom...
Håper vi kan bruke venstresiden mer etter pause! Langt mer potensial der, føles det som. Liker det jeg har sett av Larsson så langt, men han brukes jo skrekkelig lite.
--
*=Jeg gapskrattet da jeg skrev dette.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Vi gjør det altfor vanskelig for oss i oppbygninga. Altfor store avstander gjør pasningene vanskelige - flaks at vi ikke har kommet i større trøbbel der, egentlig.Kommentar
-
-
Håper vi på et tidspunkt kan slutte å gi bort så mange cornere. Vi forsvarer oss godt, men det er ikke bærekraftig å gi bort tosifra antall cornere i kamp etter kamp.
Ellers er det synd Ruben brenner sin enorme sjanse. Veldig svakt av en så god hodespiller å ikke få den på mål.
Vi viser noen spennende detaljer offensivt når kombinasjonene sitter. Dessverre har det gått seg fast når vi nærmer oss motstanders 16-meter så langt.
Larsson blir nok bra han, men man ser at han ikke er helt integrert i troppen ennå. Er nok ikke så godt vant med å spille venstreving (?) heller.👍 3Kommentar
-
Larson virker ekstremt høyrebeint. Lider under plass på banen. Hadde gjerne sett at han og Skogvold prøvde å bytte plass👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
-
Det er han ikke! Nærmest tobeint. Veldig mange fine legg og mål for MFF med venstre. Ja, han har vendt mye innover i dag, men det er ikke derfor.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Gabrielsen bruker bemerkelsesverdig mye såle. Føler det er mye av grunnen til at han misser en del i mottak og vendinger. Mister liksom litt touchen når man skal bruke såle med store knotter.
Og der scora sarp etter nok en elendig pasning/involvering fra midstopperneKommentar
Kommentar