4. runde i cupen: Strømsgodset - LSK, 9. mai kl 18
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
Enig at det hadde vært bra med den elleveren. Men akkurat nå synes jeg Ibra har vært for god til å sette han ut av laget. Han løper utrolig mye. Defensivt dekker han utrolig store områder og gjør i mine øyne en mye bedre defensiv jobb enn feks Kitolano.
Men det er jo dette som gjør laget bra. At man har gode spillere på benk som like godt kunne startet.Kommentar
-
😀 2Kommentar
-
Ibrahimaj, gjerne i tospann med Skogvold, gjør mye av den grovjobben som tillater Åsen å skinne offensivt. De dekker rommene han etterlater seg.
En annen ting som burde diskuteres er pauseintervjuene. Jeg mener det er en uting å dra Lundemo foran kamera få minutter etter at han har fått den billige straffen mot seg. Vi husker alle Lehnes famøse utblåsning og påfølgende karantene, og nok en gang forsøker TV2 å gi Brann en fordel foran kveldens kamp. Lundemo klarte seg bra, men det er en unødvendig risiko. I slike situasjoner bør en av de som ikke var involvert, i dette tilfellet Åsen eller kanskje Kitolano, stå foran kamera.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
Kommentar