4. runde i cupen: Strømsgodset - LSK, 9. mai kl 18
Collapse
X
-
Fy faen så deilig.
Google har def ikke alltid rett
Screenshot 2024-05-09 at 20-42-28 nm kvartfinale 2024 - Google Search.pngKommentar
-
Kommentar
-
Herlig akustikk på bortefeltet. Fint at barna slapp kroppsvisitasjon som i Sarpsborg. Man fikk også sett kampen. Men det flaskesurret holder de fortsatt på med i Drammen.Kommentar
-
I dag var vi skikkelig gode på å spille oss ut bakfra igjen, opptro mye mer som et lag med masser av alternativer å spille på. Mot særp virka det som hele laget løp i angrep mens stoppere og keeper skulle spille seg imellom. Klarer vi å gjenskape det mot brann kan vi kanskje klare å slite dem litt ut og.
Og hva er det Jerry Åsen har hatt i karsken? Fra å være vaksinert mot å score til toppscorer for oss i cupen?!Kommentar
-
Har du virkelig lyst til å spille borte mot Mr solarium??? Klarer vi Molde har vi rydda unna alle gode motstandere. Det kan ikke gå. Har vi sjans er vi sjanseløse...Kommentar
-
Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.👍 9Kommentar
-
I dag var vi skikkelig gode på å spille oss ut bakfra igjen, opptro mye mer som et lag med masser av alternativer å spille på. Mot særp virka det som hele laget løp i angrep mens stoppere og keeper skulle spille seg imellom. Klarer vi å gjenskape det mot brann kan vi kanskje klare å slite dem litt ut og.
Og hva er det Jerry Åsen har hatt i karsken? Fra å være vaksinert mot å score til toppscorer for oss i cupen?!Kommentar
-
Toppnivået til dette laget er fryktelig høyt. Ekstremt glad for at Bakke valgte å gå til Enga. In AGRA we trust! Bare å gi dem det de peker på i sommer.👍 10Kommentar
-
Absolutt, men jeg frykta det samme mot glimt i cupen etter å ha spilt med 10 mann i en omgang mot kamma. Nå har vi vist at vi kan spille av litt press og, jeg var livredd for 2-3mann aleine skulle spille seg ut mot det grusomme presset brann satt mot rbk. Eneste som hadde vært verre enn ekstraomg idag måtte vært tap i ekstraomg.Kommentar
-
Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.👍 4Kommentar
-
Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.Kommentar
-
-
Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.
Ericsson virkeri overkant forsiktig, men kanskje fordi jeg føler resten av laget spiller hasardiøst til tider. Virker som en fyr det er greit å ha utpå når vi skal konsolidere👍 1Kommentar
-
Mange positive ting i går for å fikse på det ikke eksisterende angrepet vi hadde i Sarp, for det er sjelden jeg har vært mer opprørt og forbanna etter en kamp.
Åsen tilbake på venstre side og Kitolano tilbake på høyre... deilig! Vi får også endelig se litt av det Kitolano tilbyr, for det er ikke tvil om at TLO har en viktigere og annen rolle med Va og Kitolano på utsiden av seg. Han kan gang på gang droppe ned og slå i blinde ut mot kant hvor han vet det kommer løp som gjør at angrepene våre blir hundre ganger kjappere og dermed også farligere. Med Skogvold skulle man tro det kunne bli noe av det samme, men timingen sitter overhodet ikke like godt.
Vi hadde også flere innlegg de første 10 minuttene mot godset enn vi hadde hele kampen mot Sarp, noe som ikke gir meningen den tid Sarp ikke på langt nær har samme luftstyrke. Likevel gledelig å se og håper de snart har funnet fasit.
Lundemo er også veldig viktig i det offensive siden han strør baller med høyere treffsikkerhet enn Hoff, men det beste ville nok vært begge siden Hoff er tryggere defensivt!
Håper vi snart har kan mønstre dette her i mer enn en kamp på rad
Mads
Uba - Ruben - Roseth - Tønne
Hoff - Lundemo - Åsen
Kitolano - TLO - VaKommentar
-
Enig at det hadde vært bra med den elleveren. Men akkurat nå synes jeg Ibra har vært for god til å sette han ut av laget. Han løper utrolig mye. Defensivt dekker han utrolig store områder og gjør i mine øyne en mye bedre defensiv jobb enn feks Kitolano.
Men det er jo dette som gjør laget bra. At man har gode spillere på benk som like godt kunne startet.👍 1Kommentar
Kommentar