Runde 7; LSK - Brann, søndag 12/5, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
-
-
-
👍 1Kommentar
-
👍 4
Kommentar
-
Det drev han med sist han var her også. Han var ikke alene - Lars-Kristian Eriksen var i særklasse verst, husker jeg - men det halvpresset der red oss som en mare noen år. Fæl uvane. Den nyere tids spillere har bedre vaner når det kommer til det der, men det er en skrekkelig passé måte å jukse forsvar på som Erling åpenbart ikke har kvittet seg med.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg fikk litt KOLS av VAR der. Tenkte at her var det ingenting å klage på, men joda! En Gabrielsen som ikke står i veien for hverken keeper eller ball, det annullerer vi for. Fy faenKommentar
-
Håper de som har peil på fotball, kan forklare meg hva spillemønsteret vårt er, og gi en ETA for når vi skal begynne å dominere kampene. Brann kunne ha scoret tre i første omgang.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Han forstyrrer videre sikt fra utgang på skudd, dvs han vil stå i veien for Dyngeland hvis Dyngeland kaster seg. Dyngeland gjør alt riktig ved å veie og skrike på offside, mens Gabrielsen gjør alt feil med å ende der han ender på løpet.
👍 1Kommentar
-
I et Jekyl & Hyde perspektiv er jeg ikke helt sikker på hva vi har sett i første omgang. Hadde vi møtt Glimt hadde jeg ikke vært i tvil. Nå er jeg kjempeusikker på om dette var den gode eller dårlige omgangen. Vi treffer ikke offensivt, likevel skulle vi ledet 1-0. Gabrielsen hindrer ikke sikten til keeper, men keeper lurer dommer med å veive med armene i stedet for å prøve å redde. Defensivt har det vært ganske bra. Vi kan ikke forvente at de ikke skal komme til noenting. Frykter en tung andreomgang hvor Brann har mer krefter. Usikker på benken om vi kan bytte oss opp eller bare ned.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Enig i at Gabrielsen bør flytte seg sånn at han står tre meter til side for målet når ballen passerer mållinja for å unngå diskusjon. Også enig i at Dyngeland gjør det eneste smarte, nemlig å veive. Han er nemlig sjanseløs på skuddet. Bortsett fra det, skjønner jeg ikke hva du prøver å si. Hvis jeg skal omformulere: Keeper ser utgangen på skuddet. Hvis han kaster seg langt nok til å redde, så vil han ikke se ballen lenger (riktignok forutsatt at han hadde vært bak Gabrielsen allerede i det skuddet gikk)???? Hører du hvor dumt det blir? Latterlig annullering.👍 3Kommentar
-
Har offsideregelen blitt endra igjen ettersom kommentatorer ikke klarer å problematisere den? Trudde det ikke var noe som het å forstyrre keeper, men at man skal hindre sikt eller bevegelse, og keeper har fri sikt til skuddet og Gabrielsen står ikke i veien for hvor han skal kaste seg heller👍 1Kommentar
Kommentar