Brann kommer uten Bård Finne på topp, men har allikevel nok skyts til at det sannsynligvis blir en lang kveld. For oss blir det store spørsmålet om Georgson har knekt koden for lag som angriper med mange bevegelser og stor fart. I så måte kommer Brann på et gunstig tidspunkt. Det store spørsmålet er hvordan vi vil fremstå uten Felix Va i troppen. Han har utvilsomt vært vesentlig viktigere enn de fleste her inne hadde trodd/håpet på. Ut ifra Gilberts treningsrapport, så blir nok laget:
Mads
Uba-Ruben-Martin-Kris (Eric)
Ibra-Marius (Agge)-Gjermund
Kito-Thomas (Henrik)-Erling
Jeg må innrømme at jeg hadde foretrukket Åsen fremme på venstrevingen, men vi får han i det minste over på ‘riktig’ side. Erling inn fra start blir spennende. Trodde selv at Skogvold skulle bli foretrukket grunnet hans defensive bidrag, men Erling vil nok også fungere ypperlig. Resten av startoppstillingen gir seg vel selv, men med tanke på 120 min i Drammen på torsdag, så blir nok mange bytter bli brukt tidlig.
Mads
Uba-Ruben-Martin-Kris (Eric)
Ibra-Marius (Agge)-Gjermund
Kito-Thomas (Henrik)-Erling
Jeg må innrømme at jeg hadde foretrukket Åsen fremme på venstrevingen, men vi får han i det minste over på ‘riktig’ side. Erling inn fra start blir spennende. Trodde selv at Skogvold skulle bli foretrukket grunnet hans defensive bidrag, men Erling vil nok også fungere ypperlig. Resten av startoppstillingen gir seg vel selv, men med tanke på 120 min i Drammen på torsdag, så blir nok mange bytter bli brukt tidlig.
Kommentar