Vi har jo litt tur i denne omgangen også da. Vi har jo det. Defensivt er det helt sveitserost
Runde 8: Viking - LSK, 16/7, kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Dette er helt, helt fantastisk. Men jeg ser det som et aber at når Viking blir skikkelig mugne blir de ikke bare kjipe - de blir stygge, onde og skadelige. Jeg frykter morderiske taklinger i 2. omgang.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Dommer innsp at han hadde driti seg ut. En enorm prestasjon å ikke gi frispark til Tønnesen i forkant av corneren.
Og hva er det dommer holder på med som lar spillet gå ett minutt over overtiden? Så det samme i Drammen.Kommentar
-
Er dette sesongen hvor en fantastisk kamp etterfølges av en rævva en, osv? Ellers er det utrolig hvor annerledes vi fremstår med en møtende Lehne. Når vi kan spille opp i beina på han, så skjer det straks mye spennende.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
0,52 vs 1,62 i XG. Noen perioder hvor vi er heldige, men vi kunne også putta både 2 og 3 til med bl.a. Lehne og Uba. Synes alle er mer pluss enn minus. Tønnesen har vært god når han har vært god, men blemma ordentlig noen ganger. Lundemo involvert i det meste av spillet vårt, og stort sett vært enorm. Ibra synes jeg som vanlig jobber og sliter, men har minst plusser sammen med Mads. Sistnevnte har hatt en ok redning, men ga en retur som holdt på å gi mål imot. Synes det er vanskelig å kritisere manglende redning på offside nr. 2. Det er faktisk lettere å redde i hjørnet enn en meter fra beina. Ballen kommer fort.👍 3Kommentar
-
Ikke sikker på at jeg er enig. Tønnesen snur seg og løper rett inn i kroppen på Vikingspilleren.Kommentar
-
-
På lista over ting jeg er takknemlig for legger jeg til "Jeg er glad for å ikke være Sarperuss -24"😂 2Kommentar
-
-
-
Til kommentatorens forsvar, han er evneveik i begge retninger. Uba er minst en meter offside, han synes det er vanskelig å seKommentar
-
-
Kommentar