Av alle kamper vi skulle spille i år, så hadde jeg ikke sett for meg at vi skulle score åtte mål på Aspmyra og Viking stadion – og enda gjenstår det en kamp på Aspmyra
Runde 8: Viking - LSK, 16/7, kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Siden du skal flisespikke.
Så veit jeg jo det.
Men det skjer for skjeldent i denna klubben! Her er det jeg skreiv om målet til Vá i kamptråden mot Godset, la til og med inn hint om hvem jeg mener bør øve på runding av keeper:
Nydelig lagseier!
👍 1Kommentar
-
😂 2Kommentar
-
Og dagen ble ikke dårligere av at Bartene begynner å møte hverdagen og Bønda herjer i hovedstadenKommentar
-
Trodde jeg også, satt meg i bilen og så frem til tre poeng og pølse i vaffel... Eneste kampen jeg har sett på stadion med seier er mot strømmen, og det var så vidt grunnet både strømmen og strømmen! Snart så jeg tror jeg bør holde meg hjemme på mandag😞 1Kommentar
-
Må også nevne at det var deilig å se Lundemo ta corner slik at vi fikk innoverskrudd fra begge sider. Ga jo umiddelbar uttelling også!👍 7Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Umulig å bli klok på dette laget. Men for en innsats og glød blant alle spillerne. Greier vi å få til noe av det samme hjemme så kan dette bli meget bra. Men da må vi begynne mot FFK. Greit tidspunkt å jekke de ned på. I tillegg er Felix tilbake.👍 1Kommentar
-
Mål preger kamper. I dag får vi to tidlige gavepakker. Mot Brann kunne vi like gjerne fått godkjent 1-0 før pause, og fått en helt annen kamp. Og vi er i godt selskap med de fleste andre lag i Eliteserien - ar Ham-Kam plutselig scorer 7, Fredrikstad spiller feiende angrepsfotball, KFUM gruser RBK, Godset med flere dårlige kamper på rad etter en god start…
Kan vi få litt kontinuitet og litt flyt a la Tromsø i fjor kan vi plutselig være med i toppen. Fortsetter vi å slippe inn enkle mål blir det en tung høst.
Jeg synes for øvrig det var fornuftig å legge om tim 5 bak i dag, Viking forsøkte åpenbart å utnytte at forsvarsfireren vår var veldig smal med hyppige spillvendinger. Bortsett fra straffen synes jeg vi fikk mye bedre kontroll de siste 25.👍 8Kommentar
-
Det kan være en fordel å være presis når man skal forkorte. Eller bruke fantasifulle, men likevel forståelige kallenavn som en av forumklovnene liker å gjøre.Kommentar
-
EG? Initialene til de som ble byttet inn er (unntatt EK og SMF som du nevner) FE, AK og EL. De øvrige på benken var US, ESF og AR, i tillegg til keeperen SH.
Det kan være en fordel å være presis når man skal forkorte. Eller bruke fantasifulle, men likevel forståelige kallenavn som en av forumklovnene liker å gjøre.Kommentar
-
Kommentar
-
Lett å være eplekjekk når vi har 100 % uttelling og flyt med annulleringer og store bom motsatt vei. Vent og se utover i august, sunshine. Jeg håper det går bedre enn jeg frykter, men jeg tror ikke du bør se deg blind på dette resultatet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar