Svart bortedrakt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #21
    Svart er mye fetere enn rød, ettersom svart er "andre" fargen vår. Men hvor ofte bruker vi reserve drakta? 2 ganger i året, eller noe. Vis vi hadde brukt den ofte ville jeg hatt den i svart, men når vi bruker den så sjelden som vi gjør nå, da funker det greit med rødt syns jeg.

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #22
      Nordby skrev:
      <Svart er mye fetere enn rød, ettersom svart er "andre" fargen vår. Men <hvor ofte bruker vi reserve drakta? 2 ganger i året, eller noe. Vis vi <hadde brukt den ofte ville jeg hatt den i svart, men når vi bruker den så <sjelden som vi gjør nå, da funker det greit med rødt syns jeg.[/quote]

      La meg tillegg nevne at den kuleste drakta i universet er Lillestrøm drakta. Det har faktisk aldri vært lagd en stygg fugladrakt. Enkelt og greit fordi den alltid representerer verdens beste fotballklubb. Jeg synes forøvrig den svarte bortedrakta vi hadde for noen år siden er å foretrekke framfor fjorårets røde.

      La meg aldri få se en lsk keeper med refleksvest ala Øyvind(På en god dag hadde jeg tatt ett av målene til Newcastle på St.James)Bolthof!
      På en god dag hadde jeg stått opp fra min grav(hvor nå enn det måtte bli) ruslet bort til arenaen og holdt den i sikkert grep!
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        Eh, faktisk har vi hatt enorme mengder stygge drakter, men dette har som oftest hatt en klar sammenheng med sponsorene våre. Braathens Safe på kragen, noen? Trodde ikke det nei.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

          #24
          Synes det hadde vaert kult med grönne bortedrakter, slik som andre kanari-lag har(f.eks. Nantes og Norwich)...
          Men det maa bli slutt paa alle de stygge "klistremerkene" paa drakta! Folk som betaler 649kr for den vil vel gjerne slippe aa se ut som juletraer?
          Kjernen har hatt underskriftskampanje mot det faktisk!

          Forstaar selvfölgelig at inntektene det trengs, men det bör vaere mulig aa faa til noe som ikke dominerer drakta for mye....?

          Kommentar

          • kanari76
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 90

            #25
            nei nei nei LSK skal ha røde borte drakter, spesielt siden Liverpool nå endelig har gule borte drakter igjen
            I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
            -Bill Hicks

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #26
              Opprinnelig skrevet av kanari76
              nei nei nei LSK skal ha røde borte drakter, spesielt siden Liverpool nå endelig har gule borte drakter igjen
              det argumentet kan vi sutte lenge på ja sikker vinner!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #27
                PHØ!

                Det er ikke snakk om hobbylagene deres fra England, Spania eller hvor de måtte være, det er om Lillestrøm SK så nå er det kun gult og svart som gjelder.

                Jeg tror ikke på at dere tenker på hobbylaget deres da dere ser LSK i rødt, gjør dere det så må det være LSK som er hobbylaget deres :?

                Noe lignende AIK drakta hadde kledd oss perfekt.

                Kommentar

                • kanari76
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jan 2004
                  • 90

                  #28
                  Hobby lag my ass! jeg vokste opp med Dalglish og Tom Lund er det så rart at jeg har en brennende passion for begge? Jeg vokste opp på Åråsen og med tippekampene på NRK derfor liker jeg at LSK og LFC har samme farger. og ingenting av hva du sier vil forandre det :twisted:
                  I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                  -Bill Hicks

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av kanari76
                    Hobby lag my ass! jeg vokste opp med Dalglish og Tom Lund er det så rart at jeg har en brennende passion for begge? Jeg vokste opp på Åråsen og med tippekampene på NRK derfor liker jeg at LSK og LFC har samme farger. og ingenting av hva du sier vil forandre det :twisted:
                    Har du vokst opp også nå :wink: .

                    Samme om Liverpool er hobbylaget ditt eller ikke, poenget er at dette handler om Lillestrøm SK sine farger.

                    Kommentar

                    Working...