Kan vi slutte å slå ballen ut til innkast? Serverer jo FFK kampbildet de ønsker seg
Runde 9: LSK - Fredrikstad, 20/5, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
-
-
Lelesiit er spennende da. Fortjente en målgivende der. Dessverre virker Ylldren å ha scoret sitt siste mål i karrieren👍 2Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
Kommentar
-
Neida, ikke ferdigscora. Men det hviler en liten forbannelse over Ibra. Alltid et halvt sekund for sent ute i offensive situasjoner, eventuelt sitter ikke avslutninga. Trenger den forløsende👍 1Kommentar
-
FFK gjør alt for å vinne. Vi skal øve oss opp til å vinne på en spesiell måte. Må si jeg liker FFK og treneren deres.👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har null spillemønster når vi møter lag som legger seg litt mer kompakt enn de fleste hjemmelag gjør i Eliteserien. Nå har vi også snart null spillere. Denne spillestilen egner seg best på kunstgress.
Men noen mener det er utenkelig å være kritisk når man taper for lag som er bedre enn oss selv, ser jeg på dette forumet. Det er mange som er det i år. Gleder meg til svensken bestemmer seg for at vi skal dominere kampene. LOL.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
-
-
Kommentar