Vi drar til Skien med blandede følelser. Det positive er at vi har vunnet annenhver kamp denne sesongen, så dersom statistikken holder seg så kan det bli ganske så hyggelig. Det bør også telle til vår fordel at laget har fått en hel uke på å restituere seg. Ulempen er at det er mange usikkerhetsmomenter. Roseth er ute med brudd i foten og Uba er også usikker uvisst hva slags skade det er snakk om. Lehne og Kitolano måtte også ut forrige kamp, og jeg er noe usikker på deres status.
Vår motstander fikk en etterlengtet opptur med uavgjort mot KFUM (som tok poeng i Bodø i går) etter fire strake tap. De har dog slått Molde borte for en måned siden, så helt tannløse er de ikke. Oddsen holder oss likevel som favoritter.
Forventet lag ser muligens slik ut:
Mads
Larsson - Garnås - Ruben - Tønnesen
Ibrahimaj - Lundemo - Åsen
Kitolano - Lehne - Va
Jeg tipper Lehne og Kitolano starter, men neppe spiller 90 min. Hvilke bytter som gjøres avhenger nok av kampbildet. Jeg blir ikke sjokkert dersom Garnås flyttes opp og Moen Foss går inn på stopper. Ellers hadde Røssing et spennende innhopp sist og det er ikke umulig at han får en ny sjanse. Magefølelsen min er at Erling fortsatt er usikker og Skogvold trenger en uke til før han er klar, men tar gjerne feil her.
Vår motstander fikk en etterlengtet opptur med uavgjort mot KFUM (som tok poeng i Bodø i går) etter fire strake tap. De har dog slått Molde borte for en måned siden, så helt tannløse er de ikke. Oddsen holder oss likevel som favoritter.
Forventet lag ser muligens slik ut:
Mads
Larsson - Garnås - Ruben - Tønnesen
Ibrahimaj - Lundemo - Åsen
Kitolano - Lehne - Va
Jeg tipper Lehne og Kitolano starter, men neppe spiller 90 min. Hvilke bytter som gjøres avhenger nok av kampbildet. Jeg blir ikke sjokkert dersom Garnås flyttes opp og Moen Foss går inn på stopper. Ellers hadde Røssing et spennende innhopp sist og det er ikke umulig at han får en ny sjanse. Magefølelsen min er at Erling fortsatt er usikker og Skogvold trenger en uke til før han er klar, men tar gjerne feil her.
Kommentar