Vi så i pre-season hva som bor i Skogvold. Han er fortsatt bare 19 år og trenger å få opp selvtilliten for å prestere. Kravene som stilles til rutinerte spillere bør være høyere enn til unggutta. Nå håper jeg ikke at noen av spillerne leser hva som blir skrevet på forumet, men jeg tror uansett at det er lite produktivt å henge ut spillere på den måten. En ting er i kampens hete, der tar jeg også meg selv i å være irrasjonell, men etter kamp bør man kunne være mer saklig.
Vi blør og ler, vi reiser oss når vi blir sparka ned. La oss hjelpe dem opp på beina igjen fremfor å sparke noen som allerede ligger nede. Det gjelder spesielt spillere som mangler selvtillit. Ikke misforstå og tolk det som at folk i og rundt klubben er fritatt for kritikk, men det går en grense mellom å være konstruktiv og usaklig.
Vi blør og ler, vi reiser oss når vi blir sparka ned. La oss hjelpe dem opp på beina igjen fremfor å sparke noen som allerede ligger nede. Det gjelder spesielt spillere som mangler selvtillit. Ikke misforstå og tolk det som at folk i og rundt klubben er fritatt for kritikk, men det går en grense mellom å være konstruktiv og usaklig.
Kommentar