Runde 9; Odd - LSK, søndag 26/5, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
De to siste du nevner vi må handle oss vekk fra å bruke i 90 min. Er jo treigere enn dissa som blei kjørt rundt på Arena'n i pausen der blitt.👍 1Kommentar
-
Vi taper mot ett lag som garantert havner på plass 14 - 16. Jeg har virkelig problemer med å skjønne at svensken var Mesfins førstevalg som trener. Jeg forstår det ikke. Alt som har skjedd etter juli 2023 er en togcrash i sakte film.👍 4Kommentar
-
Må nevnes om Ibra og Åsen at de også har spilt veldig mye i det siste. Grunnen er selvfølgelig, igjen, dårlige vurderinger på kontorene. Synes begge er fine spillere å ha både i tropp og oppstillinger, men da må de også få noen pauser.
Men man må bare innse at "prosjektet" Skogvold har sendt hele klubben flere steg bakover. Rett og slett en grusom bom av de som skal vurdere. Man fikk også to muligheter til å vurdere og gjøre noe, men bommet begge ganger.👍 7Kommentar
-
Speiles godt med 2 lagets prestasjoner også syns jegKommentar
-
👍 1Kommentar
-
Det var han absolutt ikke, og det er vel litt av problemet her. Vi hadde en muntlig avtale på plass med en bløffmaker som havnet et annet sted.Kommentar
-
Jeg så ikke den katastrofekampen mange andre åpenbart så. Jeg synes det var mange lyspunkter, inkludert Larsson (som de fleste her ville sende hjem), Lundemo (som jeg ville sende hjem), Lucky, Alex og Garnås. Mads klarte seg bra også.
Hovedproblemet i dag var dessverre igjen farten i hode og bein på Åsen og Ibra (og Tønnesen). Omstillingsfasen fungerer overhodet ikke. Og Skogvold hadde et forferdelig innhopp, plutselig var det som å spille med en mann mindre.
Og bare for å rote i vepsebolet: Jeg har fortsatt tro på prosjektet, og mener at det å sparke treneren er det dummeste vi kan gjøre. Men sier igjen: I neste vindu må Mesfin levere, og det handlerførst og fremst om midtbanenn👍 10Kommentar
-
Førsteomgangen var billetten vår til 3 uvurderlige poeng her. ODD GA oss ballen gang på gang og vi viser at vi er så ufattelig avhengig av Lehne for å få til spill eller sette ballen i mål.
Hvorfor man ikke handlet inn en spiss med noen like kvaliteter som han, spesielt i oppspill er for meg helt ufattelig. Uten å sage Skogvold noe særlig så kan man vel fint si at han ikke har de samme kvalitetene og styrkene.
Det å klage på Skogvold blir litt for lite produktivt for meg. Er helt enig i at det var alt for "all in" på han, men samtidig hentet vi Va og han tok jo plassen så og si med en gang. Så den situasjonen er jo løst. Nå er jo Røssling også foran på kanten tror jeg.
Som mange andre har nevnt har også min største bekymring vært midtbanen. Blir for lett løpt gjennom sånn konstellasjonen har vært frem til nå. Får flashbacks av 19 sesongen og søpla i fjor som jo er jævlig skremmende.
👍 3Kommentar
-
Jeg synes Lucky, Va og Røssing gjorde mye positivt, men de er ingen fyrtårn, og Odd var flinke til å pakke seg rundt målet. Her ligger det noe uforløst som jeg har lyst til å se mer av når samhandlingen sitter bedre. Hvordan man kunne ha brukt disse i tillegg til Uba og Furuha skal jeg ikke si så mye om, men det hadde vært artig å se.
Lehne blir ofte alt for alene.
Mads
Eric -Garnås - Gabbe - SMF
Ibra - Lundemo
Uba - Lehne -Alex/Furuha - Va.Kommentar
-
Jeg ler så jævlig. Skogvold kan holde seg til FIFA, på banen har han ingenting å gjøre.
Om en ung LSK spiller sier egentlig nok til at bare er dumt å gidde å kommentere det men klarte ikke la være. Når du følger opp med analysen om at laget datt sammen når han kom inn sier sitt om hvor jævla ræva supporter du er.
At du bemerker at siste målet var Skogvold sin feil er helt greit og det er han veldig klar over. Men hvis du tror det du skriver hjelper Skogvold og klubben så tar du jævli feil.
Så med din rett til å skrive hva du vil har jeg min like rett til å skrive at du er en ræva supporter og sånne har ikke Kanari Fansen bruk for.
Og ut fra kommentarene dine er det ikke vanskelig å se at du har ingen peiling på fotball. At vi tapte kampen i dag er ikke Skogvold sin skyld. At vi tapte kampen i dag har som hovedårsak at vi ikke klarer å skape nok store sjanser til å score (eller scorer på de sjansene vi har) når vi dominerer banespillet i første omgang.
Tar meg gjerne ei bolle. I hvert fall om du tar deg ei pille!
👍 6Kommentar
-
Jeg så ikke den katastrofekampen mange andre åpenbart så. Jeg synes det var mange lyspunkter, inkludert Larsson (som de fleste her ville sende hjem), Lundemo (som jeg ville sende hjem), Lucky, Alex og Garnås. Mads klarte seg bra også.
Hovedproblemet i dag var dessverre igjen farten i hode og bein på Åsen og Ibra (og Tønnesen). Omstillingsfasen fungerer overhodet ikke. Og Skogvold hadde et forferdelig innhopp, plutselig var det som å spille med en mann mindre.
Og bare for å rote i vepsebolet: Jeg har fortsatt tro på prosjektet, og mener at det å sparke treneren er det dummeste vi kan gjøre. Men sier igjen: I neste vindu må Mesfin levere, og det handlerførst og fremst om midtbanenn
Og please, det holder nå, Tønnesen. Vi har en gyllen venstrefot som råtner bort på benken #FreePreben
Edit: Glemte Ranger. Åtte førstelagsspillere. Man kan sikkert ta med Bolly og Solberg også, og da snakker vi en hel ellever av utespillere…Last edited by Kanarivogel89; 27.05.2024, 06:58.👍 7Kommentar
-
At du klarer å skrive følgende;
Jeg ler så jævlig. Skogvold kan holde seg til FIFA, på banen har han ingenting å gjøre.
Om en ung LSK spiller sier egentlig nok til at bare er dumt å gidde å kommentere det men klarte ikke la være. Når du følger opp med analysen om at laget datt sammen når han kom inn sier sitt om hvor jævla ræva supporter du er.
At du bemerker at siste målet var Skogvold sin feil er helt greit og det er han veldig klar over. Men hvis du tror det du skriver hjelper Skogvold og klubben så tar du jævli feil.
Så med din rett til å skrive hva du vil har jeg min like rett til å skrive at du er en ræva supporter og sånne har ikke Kanari Fansen bruk for.
Og ut fra kommentarene dine er det ikke vanskelig å se at du har ingen peiling på fotball. At vi tapte kampen i dag er ikke Skogvold sin skyld. At vi tapte kampen i dag har som hovedårsak at vi ikke klarer å skape nok store sjanser til å score (eller scorer på de sjansene vi har) når vi dominerer banespillet i første omgang.
Tar meg gjerne ei bolle. I hvert fall om du tar deg ei pille!
👍 2Kommentar
-
Hvorfor svarer du med dette innlegget??
Disse supporterne er jo det stikk motsatte av deg. De støtter laget!! Har du sett videoen i det hele tatt??
Supporterne er fly forbannet. De sier dette ikke er godt nok. Noe vi alle er enige i. De sier at spillerne kan bedre enn dette og forlanger det.
De kommer også med støtteerklæringer. Sier dette skal vi klare sammen. «Vi er mye bedre enn dette. Dette sitter i hue»
Der i mot du går løs på en spiller. I tillegg en ung spiller som trenger å høre alt annet en det du klarer å lirke ut av deg. Alle som har litt greie på fotball skjønner at Skogvold kan langt bedre enn det han presterte i går. Og en stor faktor på hvordan han skal klare det sitter i hodet. Vi får bare håpe at Skogvold ikke er inne på dette forumet og leser. Om han skal prestere bedre er det siste han trenger.
Så igjen…..din rett til å si hva
du mener og noe du tydeligvis gjør. Så har jeg min rett til å si at om man tenker klubben og spillerne sitt beste, har vi ingen bruk for deg som supporter. Finn deg noe annet gjøre. Følg med FIFA spill og støtt laget ditt der. Der tåler nok spillerene å høre at de kan finne seg noe annet å gjøre ;-)
Håper alle forstår poeng mitt. Selvfølgelig må alle få fortelle at de er jævli misfornøyd og krever noe bedre enn dette. Hadde alle vært fornøyd med det som har vært prestert hittil så hadde kunne i hvert fall klubben kunne lagt ned. Men sitte å skrive disse kommentarene om enkelte spillere som klubben er faen meg ikke greit. At det i tillegg er en ung lokal spiller som elsker klubben og trenger den støtte han kan få gjør det ikke noe bedre.
👍 9Kommentar
-
Så Skogvold er beskyttet i motsetning til for eksempel Åsen eller Gabrielsen og andre inkludert trenerne som har fått gjennomgå i ganske mange kamper i år, også her på forumet? Da sier du tydeligvis ingenting. Siden du har tatt på deg rollen som sjefs-supporter, så får du får begynne å rydde litt å velge ut de som får lov til å være supporter eller ikke da, både her inne og på Facebook tydeligvis, jeg tror du får litt å gjøre, og velger du i tillegg bortekamper, så kunne du sikkert ha fjernet halvparten av de som var i Sarpsborg.Kommentar
-
Ok, det er nå dagen derpå. Det må være lov å kritisere både enkeltspillere, trenere og sportssjef. Det må være lov å være frustrert over at det vi prøver på tar tid. Og det er forståelig at en kommentar i kamptrådens hete går over alle støvleskaft. (Jeg trykket der og da like på kommentaren om at Skogvold burde holde seg til FIFA fordi innhoppet hans var så svakt - på toppen av all annen frustrasjon. Men jeg mener det selvfølgelig ikke, og 5 minutter senere synes jeg det er bare dumt). Jeg håper og tror at både Skogvold og alle andre forstår en slik holdning / kommentar i forhold til den konteksten den kommer i.
Når det er sagt har vi litt å gå på når det gjelder hvordan vi omtaler hverandre.
PS! Denne moderasjonen gjelder ikke Tommy & Tigeren som åpenbart er en Søplasupporter med særdeles begrensede sjelsevner.😎 2Kommentar
-
Så Skogvold er beskyttet i motsetning til for eksempel Åsen eller Gabrielsen og andre inkludert trenerne som har fått gjennomgå i ganske mange kamper i år, også her på forumet? Da sier du tydeligvis ingenting. Siden du har tatt på deg rollen som sjefs-supporter, så får du får begynne å rydde litt å velge ut de som får lov til å være supporter eller ikke da, både her inne og på Facebook tydeligvis, jeg tror du får litt å gjøre, og velger du i tillegg bortekamper, så kunne du sikkert ha fjernet halvparten av de som var i Sarpsborg.
Kan du ikke bare stå for det du sa eller være mann nok til å si som G-Man sier, at han ikke mener det og mente etter 5 minutter at det var dumt.
Uansett om det er Gabrielsen, Åsen eller Skogvold som får kommentarer som at man kan finne seg noe annet å gjøre, hold deg til FIFA. Det er når du entret banen så rakna det, det er din skyld vi tapte. Så synes jeg man kan spare seg for det.
Når man i tillegg sier det til en ung lovende spiller som det ikke er vanskelig å se at ikke har den høyeste selvtilliten for øyeblikket da er du faen meg ganske tjukk i hodet. Hvis du tror det hjelper klubben og spilleren så ja….
Jeg står for alt jeg har sagt. Vet at nå kommer det masse mas om at det må være lov å kritisere spillere bla bla. Det er jeg helt enig i men måten og innholdet som ble sagt om Skogvold synes jeg som supporter ikke hører hjemme. Jeg er nå ferdig med saken og har postet mitt siste innlegg om denne saken.
👍 4Kommentar
Kommentar