Vi ser helt klart farligst ut når vi slår langt.
Runde 11; Tromsø - LSK, søndag 2/6, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
-
😂 6
Kommentar
-
-
😂 2Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ja, han blør og jobber og sliter - han spiller på høyt turtall. Det kan være veldig inspirerende når spillere gjør det, men ikke når det - som i Ibrahimajs tilfelle, mener jeg - innebærer at de jobber hardt fremfor å jobbe smart. Ingen kommer langt hvis de tar til takke med kun det ene.
Der får vi i Fuglafamilien være litt påpasselige med å fetisjere iNnSaTs for mye, og ikke la stor innsats bli en blankofullmakt til å være middelmådig. Som det har blitt i Ylldrens tilfelle, i noen grad. Spør man meg (det er påfallende hvor få som gjør det) må som sagt Ibrahimaj oppgraderes herfra og til helvete, helst i fjor.
Første omg. viser at Mads er på vei. Klasse redning. At Åsen kløner det til så mye er desto mer bekymringsfullt. Ellers er Ibrahimaj nok en gang ganske usynlig. Lucky viser at han har noe og blir spennende å se fremover. Resten er helt på det jevne bortsett fra knut som er i sitt livs form.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Jeg har stort sett forsvart Åsen framfor Ibra, selv om jeg ikke er veldig imponert over Åsen i år. For interessens skyld begynte jeg i dag å telle + og - involveringer i beste Drillo stil. I førsteomgang noterer jeg Ibra for 1+ og 1-. Åsen noteres for 2+ og 5-. De fleste involveringer er "nøytrale" i betydningen ikke spesielt viktige verken eller. Åsen har et matchvinnerpotensiale som du sjelden ser på Ibra, men det er jammen mye rart i mellomtiden. Den verste var vel den første, hvor Va gikk på løp og Åsen upressa spiller ballen ut over sidelinja. Får vi som Sves erfarer 3-4 spillere inn, må begge skjerpe seg.
Va har vært et konstant uromoment. Lucky har vært imponerende god.Kommentar
Kommentar