Runde 11; Tromsø - LSK, søndag 2/6, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
-
Typisk denne dommeren som har dømt fordel Tromsø hele kampen👍 1Kommentar
-
-
-
Som tidligere fotballdommer er jeg dypt uenig. Synes dommeren har vært god, balansert, et par på kanten avgjørelser begge veier. Ingenting å si på dommer i denne kampen. Jeg er den første til å kritisere dommer når det blir feil, her var det helt innafor. Annulleringen er i grenseland. Moen Foss er såpass i duell at han kan påvirke, men selvmål skal sitte langt inne å annullere for offside.👍 2Kommentar
-
Som tidligere fotballdommer er jeg dypt uenig. Synes dommeren har vært god, balansert, et par på kanten avgjørelser begge veier. Ingenting å si på dommer i denne kampen. Jeg er den første til å kritisere dommer når det blir feil, her var det helt innafor. Annulleringen er i grenseland. Moen Foss er såpass i duell at han kan påvirke, men selvmål skal sitte langt inne å annullere for offside.😀 1Kommentar
-
Når alt er sagt, WOW, for en takling av Marius som åpnet for 2-0. Marius, Gabby, Garnås, Mads, TLO, Va, Lucky, og ikke minst Larsson er strålende. Resten, inkludert innbytterne er helt innafor. Liker måten Larsson har tilført oss en "voksenhet" og kynisme. Han - uten å filme - faller når han bør, glir forbi, er der når han skal defensivt. Tryggere enn Uba, men kanskje ikke samme x-faktor.👍 4Kommentar
-
Generelt sett gjør vi en god kamp. Vi merker slitasjen i midtbaneleddet som ikke henger med når Tromsø får blod på tann. Overrasket over at Karlin ikke kom inn, men han var av en eller annen grunn ikke med nordover. Skal man peke på noe, så må det være nok en dødballscoring imot. Har ikke fått se hva som skjer og hvem som skulle markert Guddal. Ellers er det en del småpirk, men ngen som ble avgjørende.
Edit: kan se ut som Ibrahimaj som skulle markere Guddal. Noe som blir idiotisk.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
TILs siste 3 andre omganger på hjemmebane: 4-0 over Odd (fra 0-0), 3-0 over RBK (fra 0-2) og 1-0 over FKK (fra 2-0). Dette er faktisk solid.👍 4Kommentar
-
For en gangs opptatt under kamp i dag, så bare fått fulgt sånn halvveis med, men detta gjorde godt! Tipper noen uker spillefri vil gjøre godt for både spillere og fans nå👍 2Kommentar
-
Viktig seier! Likte godt at spesielt Ruben brøt opp frispilling til tider, med lengre baller vinklet mot kant.Last edited by occean-fan!; 02.06.2024, 19:14.👍 1Kommentar
Kommentar