Lillestrøm - KFUM Oslo, 27. juni 2024 kl 21.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1573

    #41
    Deilig med tre ufortjente poeng. Men her er det virkelig mye å jobbe med fremover.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4553

      #42
      Og hva er dette pisset med at det ALLTID legges til et helt minutt ekstra nå?

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2127

        #43
        Dårlig kamp, dårlig på tribunen. Men 3 poeng ?
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4553

          #44
          Gregorson. Den er sterk av kommentator

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4553

            #45
            Jeg driter egentlig i hvordan vi vinner så lenge vi gjør det. Sanke flest mulig poeng fram til vår nye midtbane kommer. For øvrig var dette en relativt jevn kamp. Uavgjort hadde vært det mest rettferdige, men det gjør bare seieren enda deiligere.

            Jaggu har vi ikke passert monsterlaget Kåffa på tabellen og, hipsterlagenes Mekka 2 skudd på mål i andre omgang. 0,47 i xG. Virkelig enormt.

            Dette kommer seg. Arven etter rotte-Geir henger fortsatt igjen. Når vi virkelig får skiftet ham, så skyter dette fart. Hjemmeforbannelsen er brutt. Det letter nok skuldrene til spillerne. Nå kjører vi!

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              #46
              Fortjent seier! Aldri i tvil!

              Elkær sin fot er det bare å dyrke!

              Nydelig teknikk på "kjipp-innlegget" til Moen Foss!

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4553

                #47
                Opprinnelig skrevet av knut
                Fortjent seier! Aldri i tvil!

                Elkær sin fot er det bare å dyrke!

                Nydelig teknikk på "kjipp-innlegget" til Moen Foss!
                Deiligste venstrefoten siden Pål Strand ... eller ... siden Gjermund Åsen, men dere tar poenget

                Kommentar

                • Pad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2022
                  • 732

                  #48
                  Grusom kamp, grusomt deilig kamp. Lite som stemmer fremover, men viser vertfall at man har dekning bakover både 3 og 4 ganger. Elkær viser at han skal konkurrere med Tønnesen og er pdd veldig nære å starte og med hans venstrefot på venstresiden så synes jeg også at Lucky kunne fått noen minutter for Åsen.
                  7. plass nå og verste fall etter 12 kamper så er man nr 8 og 6p bak Europa.

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1422

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av BD
                    Tror dette blir hjemmeseier. For en gangs skyld har vi en god benk - avgjøres i andre omgang dette. 2-1.
                    Det er bare å si ifra hvis noen trenger oddstips

                    Kommentar

                    • EPA
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2013
                      • 215

                      #50
                      Vi fortsetter å skape ekstremt lite i åpent spill, mens vi til tider forsøker å gi bort mål. Lite bevegelse foran ballfører om og om igjen, vi insisterer på å tre gjennom midten gang på gan selv om det ikke fungerer. Og evner som det eneste laget i ES ikke å slå crossere som ikke havner utenfor den linja som gjør ballen død. Kåffa løser av presset enkelt gang på gang ved å slå ballen motsatt og skaper halvsjanser på dette gang på gang.
                      Reddes av 2 krigere og et par innlegg som faktisk er bra på en elendig dag… uansett 3 viktige poeng, og deilig å se en seier!

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2360

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                        Jeg driter egentlig i hvordan vi vinner så lenge vi gjør det. Sanke flest mulig poeng fram til vår nye midtbane kommer. For øvrig var dette en relativt jevn kamp. Uavgjort hadde vært det mest rettferdige, men det gjør bare seieren enda deiligere.

                        Jaggu har vi ikke passert monsterlaget Kåffa på tabellen og, hipsterlagenes Mekka 2 skudd på mål i andre omgang. 0,47 i xG. Virkelig enormt.

                        Dette kommer seg. Arven etter rotte-Geir henger fortsatt igjen. Når vi virkelig får skiftet ham, så skyter dette fart. Hjemmeforbannelsen er brutt. Det letter nok skuldrene til spillerne. Nå kjører vi!
                        Det er bare å krysse fingra. Pdd er sammensetning av laget feil. Ble noe tragikomisk over byttet Larsson med Knudzton. En treg spiller ut, en halvinvalid inn&ut.
                        Va fortsatt en ensom svale når det kommet til x-faktor. ARL har det potensialet. Håper ikke han stagnerer slik det for øyeblikket ser ut som Skogen har gjort.
                        Hverken Lucky, Kito eller Karlin inn - det var overraskende.
                        Men igjen, det å ha flere artister hjalp ikke Kåffa idag, men pdd ser det virkelig ut som de har et langt høyere potensiale enn vårt lag.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1252

                          #52
                          Seieren smakte godt men dette laget er så langt unna hva man forventer å se på Åråsen. Folk løper rundt som gale etter seieren, slulle tro det var ett spansk topplag som var nedkjempet. Selv la jeg meg tankefull og lurte på hva jeg egentilg hadde vært vitne til. Jeg lurer fortsatt....

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2925

                            #53
                            Tar med 3 ting fra denne kampen. 3 viktige poeng, goalen til Moen Foss og innsatsen til Røssing på slutten. Utover det var denne kampen helt jævlig. Sikker på at selv unga ville hjem å legge seg tidlig igår fremfor å se på det som ble servert.
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2558

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Seieren smakte godt men dette laget er så langt unna hva man forventer å se på Åråsen. Folk løper rundt som gale etter seieren, slulle tro det var ett spansk topplag som var nedkjempet. Selv la jeg meg tankefull og lurte på hva jeg egentilg hadde vært vitne til. Jeg lurer fortsatt....
                              Det man så i går, var det man har sett hele våren på Åråsen. Balltrilling som man sikkert har et mål med, men man er aldri i nærheten av det målet. Jeg synes det er helt utrolig at man ikke har noen synlig forbedring på snart en halv sesong. Den kampen i går var grufull - eneste man tar med seg er tre viktige poeng. De poengene er viktige og skal ikke undervurderes.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3198

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Pad
                                Elkær viser at han skal konkurrere med Tønnesen og er pdd veldig nære å starte og med hans venstrefot på venstresiden så synes jeg også at Lucky kunne fått noen minutter for Åsen.
                                Elkær bør være bankers, og Lucky har X-faktor. No-brainer begge deler.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3198

                                  #56
                                  Sander Moen Foss fortjener også mengder med skryt, han og Garnås utfyller hverandre perfekt.

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2279

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    Skjønner ikke helt "plan b" med å spille på oss press på keeper og forsvar, for deretter spille ut langt ... på måfå. Planen ikke gal pr se, men utspillet fra Mats har ikke truffet en gulsort en eneste gang.
                                    Men hyggelig med ledelse selvom vi lever farlig.
                                    Kan være lurt å skille mellom plan og utførelse. Det er to forskjellige ting.
                                    Når det er sagt, de som så ut til å bli mest overasket over de lange oppspillene var ikke Kåffa, men de medspillerne som helst skulle ha vært i nærheten av ballen. Kvaliteten på oppspillene var elendig, men vi klarte heller ikke å bruke det til noe de gangene det satt.

                                    Kommentar

                                    • armykanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 742

                                      #58
                                      OK. Kåffa har fått med seg noen gode resultater denne sesongen, men de har spilt på samme måte over flere år med kontinuitetsbærere. Men assa. Dette laget skal i utgangspunktet for de fleste lag som har vært i ES noen år være plankekjøring gitt at mellomnivået er nogen lunde stabilt.

                                      Min følelse mellom 1-1 målet og 2-1 målet, er at det ikke er et jævla fiber i kroppen min som sier at vi tar dette litt en gang. Kåffa TOTALdominerer, styrer og vi er fullstendig hjelpesløse.

                                      Men, gledelig nok dukker Foss Moen opp. En annen ting er etter scoringen. For det føles ikke da ut som vi spiller mot et nyopprykka lag, men derimot B/G eller RBK i primetime. Hvor man får følelsen at vi skal ha GRISEFLAKS hvis vi ikke ror i land dette uten at det skal bli 2-2. Hva i helvete skjer!! Vi har et bunn nivå som er altså under OBOS og det er fryktelig fryktelig fryktelig vondt å se på.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9453

                                        #59
                                        Åkei. Til alle som skylder på Ruben for målet til KFUM.

                                        Jeg spola tilbake nå, fordi situasjonen irriterer meg siden ingen andre snappa opp hva som skjedde eller nevner det eller hva faen.

                                        Det som skjer, som man ikke får med seg "live" men på første reprisa; er at Erling i det han blir skada sentrer ballen perfekt vekta til han som skårer og stopper opp siden han blir skada...

                                        Lundemo klikker, Garnås klikker, Åsen klikker og jeg tror også Ruben klikker i retning Erling, men siden han er skada på ekte lar de det gå over til mer it is what it is og litt irritasjon.

                                        Ruben leder kanskje KFUM spilleren litt feil, men situasjonen er så føkka etter Erling sin sentring at han blir satt ut.

                                        Leste såvidt børsen til Sves.

                                        Han skreiv noe sånn som "Erling kom inn som innbytter, kunne ikke gjøre noe med KFUM sitt mål, ble skadet og ble byttet ut. 10/10 Koz og klemz"

                                        Puss brilla a Sves. Erling sitt mål.

                                        Kommentar

                                        • AB40
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Aug 2015
                                          • 59

                                          #60
                                          Deilig med 3 poeng, det var helt nødvendig. Å starte del 2 av sesongen med nok et hjemmetap kunne sementert oss som et nedrykkslag.

                                          MEN... Denne prestasjonen er helt ufattelig rævva. Vi klarer ikke utrette noe som helst utover dødballer og vi ser at vi gjør det samme forbanna utspillet gang på gang på gang på gang med akkurat det samme utfallet, en lang ball mot Ylldren eller Va som ikke kan forventes å vinne sin duell i lufta. Det generelle spllet for å skape sjangser virker jo helt fastlåst og de eneste gangene det faktisk kan bli skummelt er på overganger og feil av motstander.

                                          Veldig fan av AG og RA, men jeg begynner virkelig å frykte hvordan dette skal gå til slutt og tenkte vel mest i 2 omgang på om jeg skal gi opp dette eller ei.

                                          Skal sies at det ikke hjelper med VAR sin inntreden heller. Eneste reaksjonen jeg får på scoring er å hytte litt med neven så forvente annullering.

                                          Kommentar

                                          Working...