Runde 13; Molde - LSK, 07/07, kl. 17.00
Collapse
X
-
-
Håper ikke Lehne blir byttet inn i dag, i alle fall. Ettersom han har spilt over lengre tid uten å være 100%* er det virkelig ikke vits i å gi ham noe annet enn hvile i dag.
*=som om det for i @#$%&!!! ikke var meldt herfra og til helvete på forhåndRuben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 3Kommentar
-
-
Én ting er det offensive spillet, men jeg forstår virkelig ikke hvordan vi setter oss opp defensivt heller. Vi er ekstremt smale i 4-3-3 formasjonen, noe som skaper mye plass for vinger/backer til motstanderne. Vi så det samme mot Kåffa sist. Når ballen går ut på siden, halser 3 av våre spillere etter for å komme i posisjon - back, indreløper og kant. Og innen vi har våre på plass går ballen videre, gjerne inn i mellomrom mellom indreløper og back. Er så langt fra en solid defensiv blokk som vi kan komme. Det virker åpenbart at løsningen enten er å få 5 bak eller 5 på midten defensivt, men det ser vi ikke snurten av.👍 1Kommentar
-
Dagen derpå intervjuene på YouTube er så energiløse og intetsigende at halvparten kunne vært nok. Litt som å se laget vårt i dag. Sammenheng?
Kunne stått 5-0 allerede uten flaks og Hedenstad i slag.👍 1Kommentar
-
Forventer en helt annen energi i laget i andre her, det er så slapt og sirupfotball både med og uten ball. Det er jo det verste å se for min del, ingen aggressivitet eller passion i spillet.Kommentar
-
Når ikke Åsen lenger treffer med innleggene kan jeg ikke begripe hvorfor han foretrekkes foran Elkær.Kommentar
Kommentar