Runde 14: LSK - Godset, 13.07. kl. 18:00
Collapse
X
-
😎 1Kommentar
-
Alle hevet seg denne kampen. Men UBA!! Wtf. Gi den mannen en 8 års kontrakt. Verste jeg noen gang har sett. Pur pur klasse!! Har nesten ikke ord. Når sist hadde vi en så god back?👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så inn i helvete deilig å se et LSK som fungerer!
Uba tilbake med et smell, Kitolano helt outstanding. Spiller vi sånn oftere så er det håp om en bra plassering fortsatt og forhåpentlig et 2025 hvor fugla tar nye steg.
Bedre på alt i dag, men ingen vits å slippe inn den scoringa.. Oppi!Kommentar
-
Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Er nok bare tidsspørsmål før det kommer inn tilbud på Uba. Så her må de være på jobbe å lete etter erstatter umiddelbart. Skal man ha kontinuitet må man hele tiden ha x-antall potensielle arvtagere på den plassene man anser det vil komme inn bud. Ikke begynne å lete når spilleren er solgt. For alt jeg vet, har man det allerede. Men det bare virker ikke slik mtp de siste vinduene.👍 1Kommentar
-
Forteller alt hvor viktig det er å ha spilleren med fart i beina. Larsson bør det ikke forlenges med. Han er selve manifestasjonen på middelmådigheten som har ridd innkjøpspolitikken for å få inn/ha rutine. Fyren har absolutt ikke gjort seg bort, men er en type spiller som ikke vil bringe oss høyere opp på tabellen.
Er nok bare tidsspørsmål før det kommer inn tilbud på Uba. Så her må de være på jobbe å lete etter erstatter umiddelbart. Skal man ha kontinuitet må man hele tiden ha x-antall potensielle arvtagere på den plassene man anser det vil komme inn bud. Ikke begynne å lete når spilleren er solgt. For alt jeg vet, har man det allerede. Men det bare virker ikke slik mtp de siste vinduene.👍 5Kommentar
-
Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.
Hvorfor lar Lundemo Ibra ta frisparket? Kunne likegodt ropt ned hvem som helst fra tribunen for å slå det.👍 1Kommentar
-
Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.👍 6Kommentar
-
I tillegg burde han avsluttet med høyre på det gjenlegget til skogvold, men prøvde isteden å vri kroppen rundt og avslutte med venstre og da rakk godset akkurat å blokkere noe som antagelig hadde blitt en forholdsvis løs avslutning siden det er vanskelig å løpe rundt ballen og samtidig få kraft nok i skuddet. Ibra, slutt å tenke så jævlig mye, bare skyt!👍 1Kommentar
Kommentar