Runde 14: LSK - Godset, 13.07. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4052

    #21
    Opprinnelig skrevet av LS89
    Uba selges for 25 mill. Diamant.
    Altfor lite. Og altfor tidlig!!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Henke25
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2018
      • 113

      #22
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      Altfor lite. Og altfor tidlig!!
      Den mannen kan fort være verd 200 mill.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4052

        #23
        Opprinnelig skrevet av Henke25

        Den mannen kan fort være verd 200 mill.
        Fortsetter han fremgangen, vi sliter oss til et forsøk i Europa og han spiller seg inn på Nigerias A-landslag! Så er vi kanskje der!!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 742

          #24
          Alle hevet seg denne kampen. Men UBA!! Wtf. Gi den mannen en 8 års kontrakt. Verste jeg noen gang har sett. Pur pur klasse!! Har nesten ikke ord. Når sist hadde vi en så god back?

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3370

            #25
            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

            Altfor lite. Og altfor tidlig!!
            Joda, men backer er ikke nødvendigvis de som genererer mest penger. Men han er jo en maskin. Leken, lett i stegene. Og i tillegg vært ute av spill i to måneder.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2921

              #26
              Opprinnelig skrevet av LS89

              Joda, men backer er ikke nødvendigvis de som genererer mest penger. Men han er jo en maskin. Leken, lett i stegene. Og i tillegg vært ute av spill i to måneder.
              Vet vi fortsatt ikke hvorfor han var ute? Redd det kan være noe gjentagende
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4052

                #27
                Opprinnelig skrevet av bjarmann

                Vet vi fortsatt ikke hvorfor han var ute? Redd det kan være noe gjentagende
                TV2 annonserer at Uba forteller hvorfor han fikk spillenekt i "et følelsesladd intervju med TV2". Kommer i fotballkveld.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • EPA
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2013
                  • 215

                  #28
                  Så inn i helvete deilig å se et LSK som fungerer!
                  Uba tilbake med et smell, Kitolano helt outstanding. Spiller vi sånn oftere så er det håp om en bra plassering fortsatt og forhåpentlig et 2025 hvor fugla tar nye steg.
                  Bedre på alt i dag, men ingen vits å slippe inn den scoringa.. Oppi!

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4052

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                    TV2 annonserer at Uba forteller hvorfor han fikk spillenekt i "et følelsesladd intervju med TV2". Kommer i fotballkveld.
                    Falsk reklame fra TV2. Ikke noe nytt i det intervjuet.
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4530

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      Uba selges for 25 mill. Diamant.
                      Å beholde Uba fremstår kanskje som det aller viktigste i det forestående overgangsvinduet. Gir spillet vårt en helt annen dimensjon.

                      Kommentar

                      • EPA
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2013
                        • 215

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                        Å beholde Uba fremstår kanskje som det aller viktigste i det forestående overgangsvinduet. Gir spillet vårt en helt annen dimensjon.
                        Sammen med Kitolano i slag er det antagelig den beste offensive høyresiden i ES

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2359

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                          Å beholde Uba fremstår kanskje som det aller viktigste i det forestående overgangsvinduet. Gir spillet vårt en helt annen dimensjon.
                          Forteller alt hvor viktig det er å ha spilleren med fart i beina. Larsson bør det ikke forlenges med. Han er selve manifestasjonen på middelmådigheten som har ridd innkjøpspolitikken for å få inn/ha rutine. Fyren har absolutt ikke gjort seg bort, men er en type spiller som ikke vil bringe oss høyere opp på tabellen.
                          Er nok bare tidsspørsmål før det kommer inn tilbud på Uba. Så her må de være på jobbe å lete etter erstatter umiddelbart. Skal man ha kontinuitet må man hele tiden ha x-antall potensielle arvtagere på den plassene man anser det vil komme inn bud. Ikke begynne å lete når spilleren er solgt. For alt jeg vet, har man det allerede. Men det bare virker ikke slik mtp de siste vinduene.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4530

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av kunden

                            Forteller alt hvor viktig det er å ha spilleren med fart i beina. Larsson bør det ikke forlenges med. Han er selve manifestasjonen på middelmådigheten som har ridd innkjøpspolitikken for å få inn/ha rutine. Fyren har absolutt ikke gjort seg bort, men er en type spiller som ikke vil bringe oss høyere opp på tabellen.
                            Er nok bare tidsspørsmål før det kommer inn tilbud på Uba. Så her må de være på jobbe å lete etter erstatter umiddelbart. Skal man ha kontinuitet må man hele tiden ha x-antall potensielle arvtagere på den plassene man anser det vil komme inn bud. Ikke begynne å lete når spilleren er solgt. For alt jeg vet, har man det allerede. Men det bare virker ikke slik mtp de siste vinduene.
                            Jeg er for så vidt ganske spent på hva AGRA kan få ut av Ranger hvis han får ristet av seg skadene. Har en del av de samme kvalitetene, men ikke like slepen. Mer rett fram i full fart på Lars

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7078

                              #34
                              Hvor lenge får vi beholde Uba? For en spiller. Banens overlegne ener i går.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3433

                                #35
                                Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • EPA
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2013
                                  • 215

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                                  Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.
                                  Helt enig, Ibra var faktisk god i går. La også merke til hvor mange feilpasninger Åsen kom med i går, og han har levert under pari en stund. Vet han er viktig for laget, men tempo er som vanlig veldig lavt og om venstrefoten også har gått av med pensjon er det kun lederegenskapene og kjemping igjen dessverre. Håper det løser seg.
                                  Hvorfor lar Lundemo Ibra ta frisparket? Kunne likegodt ropt ned hvem som helst fra tribunen for å slå det.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4530

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Meget god kamp i går, men litt bekymret over hvor enkelt Godset spiller seg gjennom midtbanen vår når de får en-touch spillet sitt til å fungere. Ellers vil jeg bare nevne at Ibrahimaj også gjorde en meget god kamp igjen. Åsen skuffet igjen. Han løper tidvis mye, men det går for sent. I går hadde han også flere svake pasninger når han skulle stikke medspillere igjennom. Må gi Mads ros for redningen han har rett før slutt. Den så jeg i nettet, men han gikk hånda på den.
                                    Ibra trenger bare å få seg et mål, så tror jeg det løsner. Hadde vel sju avslutninger i går, flere av dem i veldig gode posisjoner, men det vil seg bare ikke. Klassisk greie som sitter mest i huet. Toppresset hans var helt strålende i går. Ilderen Ibrahimaj.

                                    Kommentar

                                    • EPA
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2013
                                      • 215

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                      Ibra trenger bare å få seg et mål, så tror jeg det løsner. Hadde vel sju avslutninger i går, flere av dem i veldig gode posisjoner, men det vil seg bare ikke. Klassisk greie som sitter mest i huet. Toppresset hans var helt strålende i går. Ilderen Ibrahimaj.
                                      Blir veldig skjelden trøkk i kula dessverre, og litt lett å lese for keeper når han alltid forsøker å curle den i lengste med venstre. Beste skuddet hans i går som faktisk hadde en fair sjanse var med høyre.
                                      I tillegg burde han avsluttet med høyre på det gjenlegget til skogvold, men prøvde isteden å vri kroppen rundt og avslutte med venstre og da rakk godset akkurat å blokkere noe som antagelig hadde blitt en forholdsvis løs avslutning siden det er vanskelig å løpe rundt ballen og samtidig få kraft nok i skuddet. Ibra, slutt å tenke så jævlig mye, bare skyt!

                                      Kommentar

                                      Working...