Alexander Røssing-Lelesiit

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3433

    Spillertråd Alexander Røssing-Lelesiit

    Det er imponerende at nok en unggutt kan komme inn å gjøre en jobb for laget. Digger spillere med fart og teknikk, og da er jo Alexander midt i blinken. Ble litt het i toppen når han kom inn i går og skulle gjerne sett han jobbe litt hardere defensivt, spesielt siden han kommer på sent, men det blir spennende å følge han fremover.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2921

    #2
    ARL er vår Nusa.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7078

      #3
      Veldig spennende spiller. Men han må få beskjed om å legge av seg de pubertale yppe-greiene som stadig kommer til overflaten, senest mot Godset. Det er veldig vanlig for ungdommer på hans alder (tro meg, jeg dømmer masse G19-kamper), men det blir unødvendige gule kort av det. Han fikk sågar tilsnakk av Espen Eskås da han fortsatte å være kjekkas etter det gule, og åpenbart beskjed om at nå er det noen minutter igjen, ikke lag noe mer nå.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1421

        #4
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Veldig spennende spiller. Men han må få beskjed om å legge av seg de pubertale yppe-greiene som stadig kommer til overflaten, senest mot Godset. Det er veldig vanlig for ungdommer på hans alder (tro meg, jeg dømmer masse G19-kamper), men det blir unødvendige gule kort av det. Han fikk sågar tilsnakk av Espen Eskås da han fortsatte å være kjekkas etter det gule, og åpenbart beskjed om at nå er det noen minutter igjen, ikke lag noe mer nå.
        Joda, han må justere seg litt. Samtidig er det et herlig utgangspunkt at tenningsnivået er der det er. Det bør være enklere å justere det ned enn opp.

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 730

          #5
          Ser veldig spennende ut, men håper han ikke får samme behandling som Elsha og Skogvold. Nå har han spilt litt over 100 minutt de siste 2 mnd og har gått fra å herje på 2.laget til å få korte innhopp i låste kamper hvor han ikke får utfolde seg og få de gode opplevelsene. Ser helst at han nå som man får inn litt flere spillere i troppen får noen kamper for 2. laget igjen.

          Kommentar

          Working...