Det er imponerende at nok en unggutt kan komme inn å gjøre en jobb for laget. Digger spillere med fart og teknikk, og da er jo Alexander midt i blinken. Ble litt het i toppen når han kom inn i går og skulle gjerne sett han jobbe litt hardere defensivt, spesielt siden han kommer på sent, men det blir spennende å følge han fremover.
Alexander Røssing-Lelesiit
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen👍 5
-
Veldig spennende spiller. Men han må få beskjed om å legge av seg de pubertale yppe-greiene som stadig kommer til overflaten, senest mot Godset. Det er veldig vanlig for ungdommer på hans alder (tro meg, jeg dømmer masse G19-kamper), men det blir unødvendige gule kort av det. Han fikk sågar tilsnakk av Espen Eskås da han fortsatte å være kjekkas etter det gule, og åpenbart beskjed om at nå er det noen minutter igjen, ikke lag noe mer nå.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 5Kommentar
-
Veldig spennende spiller. Men han må få beskjed om å legge av seg de pubertale yppe-greiene som stadig kommer til overflaten, senest mot Godset. Det er veldig vanlig for ungdommer på hans alder (tro meg, jeg dømmer masse G19-kamper), men det blir unødvendige gule kort av det. Han fikk sågar tilsnakk av Espen Eskås da han fortsatte å være kjekkas etter det gule, og åpenbart beskjed om at nå er det noen minutter igjen, ikke lag noe mer nå.👍 2Kommentar
-
Ser veldig spennende ut, men håper han ikke får samme behandling som Elsha og Skogvold. Nå har han spilt litt over 100 minutt de siste 2 mnd og har gått fra å herje på 2.laget til å få korte innhopp i låste kamper hvor han ikke får utfolde seg og få de gode opplevelsene. Ser helst at han nå som man får inn litt flere spillere i troppen får noen kamper for 2. laget igjen.Kommentar
Kommentar