Der har vi sluppet inn flest av samtlige lag i Eliteserien. Ett mål til så har vi verst målforskjell og et snitt på to baklengs per kamp. Herrefred.
Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Og for Guds skyld - ikke bli i klubben for å spille den opp i Eliteserien igjen. Dere gjør det bare verre.For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.👍 3Kommentar
-
Kan vi lure Viking til å gi oss en mill. eller to for Ibrahimaj? Jeg finner fram sigaren når kontrakten hans løper ut ved nyttår.🥰 1👍 1Kommentar
-
Tror ikke jeg tørr å dra på jobb i morgen. Dette var forferdelig rett og slett. Over hele linja. Lokker ikke akkurat gode trenere til klubben heller tenker jeg. Det er helt svart.Kommentar
-
😂 1😎 1☕ 1Kommentar
-
Det møtet bør vare frem til de har sparket 4 og ansatt 4, dagens tall er fire baklengs, fy faen så skuffa jeg er over forsvaret vårt. Og spisser har vi ikke________________________
TBKommentar
-
-
Kampen i dag viser at det ikke er RA som styrer dette laget. Noen få spillere har kanskje trua på dette prosjektet, men slett ikke alle. Jeg er meget usikker på hvem som kan redde dette laget. Spillerene fortjener Fagermo eller Nordlie, Fagermo hadde vært best på sikt, Nordlie kan kanskje redde oss i år.👍 1Kommentar
-
Kampen i dag viser at det ikke er RA som styrer dette laget. Noen få spillere har kanskje trua på dette prosjektet, men slett ikke alle. Jeg er meget usikker på hvem som kan redde dette laget. Spillerene fortjener Fagermo eller Nordlie, Fagermo hadde vært best på sikt, Nordlie kan kanskje redde oss i år.Kommentar
-
Kampen i dag viser at det ikke er RA som styrer dette laget. Noen få spillere har kanskje trua på dette prosjektet, men slett ikke alle. Jeg er meget usikker på hvem som kan redde dette laget. Spillerene fortjener Fagermo eller Nordlie, Fagermo hadde vært best på sikt, Nordlie kan kanskje redde oss i år.I år så tar vi alt😂 6Kommentar
Kommentar