Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4553

    Sves ute med treere til midtstopperne og firer til Moen Foss. Skjønner godt at man tar etter flaska underveis her, men nå må du roe ned litt, Morten.

    Edit: Dæven salte meg treer til Lehne også!

    Kommentar

    • worthy
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2011
      • 59

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
      Sves ute med treere til midtstopperne og firer til Moen Foss. Skjønner godt at man tar etter flaska underveis her, men nå må du roe ned litt, Morten.
      Sves er like mye journalist som at jeg er filmstjerne.

      Kommentar

      • kanarisuper
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2019
        • 627

        Ikke i nærheten av noe 4’ er der ute i dag.

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 499

          Opprinnelig skrevet av kanarisuper
          Ikke i nærheten av noe 4’ er der ute i dag.
          Jeg synes Va fortjener en 4'er. Han løper omtrent dobbelt så fort som noen av de andre som rusler rundt utpå der.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4553

            Opprinnelig skrevet av Dumbo

            Jeg synes Va fortjener en 4'er. Han løper omtrent dobbelt så fort som noen av de andre som rusler rundt utpå der.
            Med Sves-inflasjon endte altså Và på en sekser, så du er inne på noe her.

            Kommentar

            • kanarisuper
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2019
              • 627

              Opprinnelig skrevet av Dumbo

              Jeg synes Va fortjener en 4'er. Han løper omtrent dobbelt så fort som noen av de andre som rusler rundt utpå der.
              Ja det er ikke han sin skyld at han blir dønn alene. Han burde egentlig med hell vært litt mer ego og heller forsøkt selv i mellom. Men ikke rart en ung gutt som han ikke får trua heller med de lagkameratene.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4553

                Opprinnelig skrevet av kanarisuper

                ung gutt som han.
                Han er liten av vekst, men Và blir faktisk 26 år gammel denne uka, så noen ungfole er han strengt tatt ikke lenger. Bør nærme seg sin "prime". Håper vi får inn en trener som klarer å spille på styrkene hans. Var egentlig en del positivt i går med crossere over på en ledig Và som utfordret backen sin. Silkemyk førstetouch flere ganger. Problemet er at han ikke får noe hjelp etter at han mottar ballen...

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3434

                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  Han er liten av vekst, men Và blir faktisk 26 år gammel denne uka, så noen ungfole er han strengt tatt ikke lenger. Bør nærme seg sin "prime". Håper vi får inn en trener som klarer å spille på styrkene hans. Var egentlig en del positivt i går med crossere over på en ledig Và som utfordret backen sin. Silkemyk førstetouch flere ganger. Problemet er at han ikke får noe hjelp etter at han mottar ballen...
                  Vi var som farligst i første ongang når Elkær crosset over til han, men de ble helt borte i 2. Omg.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Zindrinho
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2019
                    • 530

                    Opprinnelig skrevet av MortenA

                    Vi var som farligst i første ongang når Elkær crosset over til han, men de ble helt borte i 2. Omg.
                    Det forsvant allerede i 1 omg, det holdt med 1 beskjed fra rbk-trenern til venstrebacken sin så var ikke Va noen trussel lenger. Tenk om vi kunne hatt noe sånt a!

                    Kommentar

                    Working...