Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2279

    Opprinnelig skrevet av kunden

    De har selvsagt ikke det. Men folk innen fotball lever i et eget univers (jmfr bøter til spillere for ditten og datten -lurer på hva AML sier om det)
    Støtter dette, men tror saken er mye enklere enn som så. Ser for meg en samtale noe a la dette: "Vi er nødt til å vise at dette har en konsekvens. Vi kan enten stenge supporterfeltet i noen kamper, som er tap/tap eller dere kan gjøre en dugnadsjobb for oss som vi kan lage en gladsak av, som er vinn/vinn."

    Hvor begavede folk er i styre og stell vil sikkert variere, men stiller meg tvilende til at et helt styre skulle være tilbakestående slik en annen her hevdet. Synes dette var en ganske god løsning

    Kommentar

    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 530

      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

      Hvor begavede folk er i styre og stell vil sikkert variere, men stiller meg tvilende til at et helt styre skulle være tilbakestående slik en annen her hevdet. Synes dette var en ganske god løsning
      Det var vel meg, men det gikk mer på hvordan de omtaler egne fans som unødvendige og at det kanskje går bedre på banen for rbk hvis de ikke møter opp, og at de etter å ha blitt enig med fansen om passende straff begge sider er helt enige i legger de på en "hvis ikke straffer vi alle kollektivt om de så kasta ting eller ikke"

      tilbakestående var kanskje unødvendig ordbruk, stygt mot tilbakestående folk som selvfølgelig skjønner at fansen er viktig

      Kommentar

      • niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 536

        Blir tomme tribuner: https://www.dagbladet.no/studio/spor...07?post=168412

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 732

          Mener klubben, og alle andre egentlig, burde komme med en uttalelse i støtte for RBK. Kunne like gjerne skjedd på Åråsen og dermed tapt store summer på NFFs sitt tull.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3434

            Godt at jeg ikke behøver å skrive ny kamptråd i kveld. Det hadde blitt stygt skue. Bartene rodde i land seieren mot Viking, så de har fått et lite rom.

            Skulle vi vinne på onsdag, så kan vi klatre et par plasser. Med tap risikerer vi å være på kvallik. Våre spillere bør kjenne sin bestemmelsestid, men jeg frykter at det koker bort i gåfotball og kontringer imot.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4071

              Det kan bli i overkant underholdende å se Gabrielsen og Tønnesen mot rbks kjappe teknikere!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                Rbk har gjort forsterkninger og vil komme seg opp på øvre halvdel ganske snart. Vi derimot
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • hekk
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2019
                  • 245

                  Ser enkelte barter snakke om mulighetene for Europa om de vinner på onsdag. Sist de ble fylt med håp spiste de dritt i neste kamp, så nå har vi faktisk en ørliten mulighet her.

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1252

                    Det er faktisk en mulighet for poeng i denne. Det er ganske stor forskjell på den ene dagen mer restitusjon vi får her. Er alle hjemme og prioriterer større edrulighet i angrepsspillet så skal det være en mulighet.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7079

                      Hva tilsier poeng? Utenom at ES i år går Segunda Division i næringa når det gjelder å være fullstendig bingo?
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4553

                        Tredje generasjon Wæhler i troppen, ser jeg. Spennende type det!

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2360

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Hva tilsier poeng? Utenom at ES i år går Segunda Division i næringa når det gjelder å være fullstendig bingo?
                          At bartene alltid snørrer i sin egen ansiktshårhage så fort de får litt trua.

                          Kommentar

                          • Fugggel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2020
                            • 503

                            En lagoppstilling som man kan mistenke har blitt tatt ut i rus. Oddsen for at dette er siste kampen til Asterhed er nok lav

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1249

                              Svesengen tipper 3-0. Litt oppsiktsvekkende til å være han egentlig.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4553

                                Hvem skal spille høyreback for RBK egentlig? Cornic solgt, Reitan skadet, Pereira suspendert. Kan bli gode arbeidsforhold for Và ute på venstrekanten. Så må vi bare klare å sette ham opp i situasjoner lik den som ga oss straffe mot Godset. Da er han vanskelig å stoppe.

                                Kommentar

                                • Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 374

                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Svesengen tipper 3-0. Litt oppsiktsvekkende til å være han egentlig.
                                  Absolutt, så det er tydelig at han har gitt opp. Han vet nok at det jobbes hardt i kulissene.

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1249

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                    Hvem skal spille høyreback for RBK egentlig? Cornic solgt, Reitan skadet, Pereira suspendert. Kan bli gode arbeidsforhold for Và ute på venstrekanten. Så må vi bare klare å sette ham opp i situasjoner lik den som ga oss straffe mot Godset. Da er han vanskelig å stoppe.
                                    Altså, jeg tror vi tar dette i dag. Vi tar en Bodø Glimt i cupen og Viking i Stavanger.

                                    Høyreback blir vel Reitan vel, om han ikke er skada.

                                    Kommentar

                                    • niko
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2008
                                      • 536

                                      Klokka 19.00 spilles en historisk kamp i Eliteserien: Klassikeren Rosenborg - Lillestrøm på et folketomt Lerkendal.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4553

                                        Åsen og Ibra som indreløpere. Hvorfor fortsetter vi med dette tullet? Kom igjen og motbevis meg nå

                                        Kommentar

                                        • Dole
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 1573

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Åsen og Ibra som indreløpere. Hvorfor fortsetter vi med dette tullet? Kom igjen og motbevis meg nå
                                          Moen Foss istedenfor Uba er for meg også helt merkelig. Uba har hatt noen svake kamper, men har potensial til å være en av de beste backene i landet. Moen Foss er langt unna samme nivå på den plassen.

                                          Kommentar

                                          Working...