Fire omganger på rad med baklengs på overtid. Er dette noe for stats- og kuriosatråden?
Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
Kom hjem akkurat i tide til å se 2-0. Hadde håpet på forhånd, men kynisk sett gir nok kanskje tap og fyken oss større sjanse for å overleve totalt sett?Kommentar
-
Gang etter gang må Va ta offensive løp TLO burde tatt som spiss. Men siden TLO absolutt skal droppe ned til 20 meter'n på vår banehalvdel som en gnom av en førsteforsvarer når RBK triller ball, ender Va opp med å ta løpa fra sin defensive plassering på kant når ballen blir klarert fra en stopper og opp til midtstreken; der føkkings TLO burde stått!
Vi spiller uten spiss!👍 3Kommentar
-
-
30 sekunder før 2-0 sa jeg at rbk kommer til å lage et mål til før pause. Ikke det at man behøver å være synsk for å "se" det. Men et sørgelig bevis på at alt vi driver med er gjennomskuet av alle. Bortsett fra de i korridorene på Åråsen, da!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Uba inn ja. Skulle selvsagt starta. Det samme skulle Krygård på midten. Dette er ikke så vanskelig, Robin.Kommentar
-
Kommentar
-
😞 1👍 1
Kommentar
-
OK, Simon ville jo ikke lede A-laget igjen siden rolleblandingen ble så uheldig - funker jo som fjell det han avstedkommer med arbeidro og tunnelsyn - så hvem da? Kokkim? Tor-Arne Solberg? Terje Hveding?
MÅ JO VITE Å VERDSETTE FUGLAFAMILIEN OG HOLDE OSS TIL DEN, MENER JEG.For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.Kommentar
Kommentar