Det er vel kanskje greit at kampen avlyses og at Rosenborg vinner på walk over.
Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15
Collapse
X
-
Hvis det kastes mer fra Kanarifansen nå blir jeg minimalt overrasket om kampen stoppes og vi blir idømt 3-0 tap. Hvis det absolutt skal kastes noe mer nå må det komme fra hjemmesidenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis kampen stoppes, hva gjør NFF?- Omberamme uten konsekvenser
- Omberamme med bøter
- Omberamme med tom stadion
- Idømme begge lag tap. Tror ikke sistnevnte er mulig. Et av lagene, ja, men her kan de ikke straffe skjevt.
Kommentar
-
-
Jeg vil også ha VAR vekk og støtter en god del aksjonsformer vi supportere kan bruke for å få gjennom budskapet. Men - å fremprovosere avlysninger av kamper er ikke en av dem..👍 3Kommentar
-
Skivebom. Saggi følger retningslinjene dommerne får fra NFF. De kan han ikke påvirke og må være lojal mot. Jeg har forresten snakket med Saggi ved et par anledninger og hørt et foredrag han har holdt. Ydmyk, profesjonell og veldig vennlig fyr, din karakteristikk er uriktig.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Prosessen for innføring av VAR var høyst udemokratisk. Presset NFF la på klubbene i forkant av årsmøtene er også under enhver kritikk. Så på overflaten har du rett, men det er NFF som er den store stygge ulven i den saken her.👍 1Kommentar
-
-
👍 2Kommentar
-
Helt enig. Det er mange reaksjonsformer mot VAR som jeg støtter uforbeholdent, men bluss på banen er aldri greit.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!👍 6Kommentar
Kommentar