Vg skriver ikke engang om hendelsen. Var tidligere smelt opp øverst på VG.no men er nå helt borte. Er dette noe sånn ala "ikke vise banestormere" greier mafiaen i NFF har pressa gjennom i landets største avis? Lov å bli litt konspiratorisk i disse crazy 'merica-days i hverfall
Runde 15: RBK - LSK, søndag 21/7, kl. 19.15
Collapse
X
-
Vg skriver ikke engang om hendelsen. Var tidligere smelt opp øverst på VG.no men er nå helt borte. Er dette noe sånn ala "ikke vise banestormere" greier mafiaen i NFF har pressa gjennom i landets største avis? Lov å bli litt konspiratorisk i disse crazy 'merica-days i hverfallKommentar
-
https://www.rb.no/kampen-spilles-ikk...s/5-43-2302847
Ser ikke ut som om NFF vurderer noe annet enn å omberamme.Kommentar
-
Greit å være mot VAR, men dette er bare flaut og dumt, og har ikke det aller minste med demokrati å gjøre.
Det finnes måter å stoppe VAR på, men det må gå gjennom de riktige prosessene. Tåpelige protester bare gjør frontene enda steilere, for det å gi etter nå vil bare belønne de som saboterer for de som faktisk vil spille (eller se) fotball.
Og hva vil de som utnevner seg selv til talsmenn på vegne av alle aksjonere mot neste gang?👍 1Kommentar
-
I tillegg tileventuelt å måtte spille for tomme tribuner, vil det også påløpe kostnader ved en ny reise til Trondheim.
Vi får krysse fingrene for at VAR-tilhengere ikke tar opp hansken og aksjonerer på samme måteKommentar
-
Idioter. Her er det kun poengtrekk på begge lag som holder. Hvis man kommer i en situasjon der en må velge mellom familier og øldrikkende blinde idioter så velger man selvsagt familier og folk med genuin fotballinteresse for toppfotball. Ikke glem det a KFL......😂 4👎 1Kommentar
-
Kommer som gjest her fra "søpla" en kort visitt for å hylle deres utrettelige motstandskamp mot VAR.
Det som skjedde i kveld med protester og avlyst kamp har fått hele fotballnorge til å se på VAR-debatten igjen. Det største motargumentet mot VAR er nettopp "det er kommet for å bli". Altså, det er ingen vits å kjempe i mot for vi vil uansett tape kampen mot NFF. Men dette er beviselig feil. Etter årsmøtene å dømme fra denne sesongen er det flere og flere toppklubber som har snudd, og er nå i mot VAR.
Det faktum at supporterne fra RBK og LSK står igjen etter kamp og protesterer var et mektig syn. Det er et vakkert bilde på at motstanden ikke er forgjeves. Det er langt i fra de "skandalescenene" som TV2 prøver å fremstille det som.
Denne historiske begivenheten som Georgson helt riktig kaller det kan forhåpentligvis også være starten på en større mobilisering blant de mindre klubbene. Kanskje det nå dukker opp et par ekstra medlemmer på Sandefjord og Molde sitt neste årsmøte for å stemme og vise sitt syn. Det skal nemlig ikke så mye til før vi får flertall i NTF, og da har ikke NFF noe dem skulle sagt lenger.
For hver runde som går vil det bli flere og flere som "hater jævla VAR", og som dere skrev på banneret deres så gir dere aldri opp. Det er beundringsverdig og fortjener respekt
Jeg har venner (flest enga-fans) og familie som hyller denne markeringen. Ikke ofte jeg har mye fint å si om dere, men her står vi sammen!
👍 11🥰 1Kommentar
-
Vg skriver ikke engang om hendelsen. Var tidligere smelt opp øverst på VG.no men er nå helt borte. Er dette noe sånn ala "ikke vise banestormere" greier mafiaen i NFF har pressa gjennom i landets største avis? Lov å bli litt konspiratorisk i disse crazy 'merica-days i hverfall
Vurderer sterkt om jeg tar turen til Åråsen søndag. Gidder ikke kaste bort store deler av dagen fordi noen skal more seg meg med offentlig food fight og andre sprell.Kommentar
-
En avlyst kamp i et knøttlite land mellom to middelmådige og ubetydelige lag. Fortjener vel knapt medieoppslag.
Vurderer sterkt om jeg tar turen til Åråsen søndag. Gidder ikke kaste bort store deler av dagen fordi noen skal more seg meg med offentlig food fight og andre sprell.
Kommentar
-
(For ikke å snakke om at vi nå blir hylla av Søpla-fansen, hvor dypt er det mulig å synke)?
👍 2Kommentar
-
Jeg har fulgt LSK i tykt og tynt siden min far tok meg med til Åråsen første gang på 70 tallet. Tilliten nå er meget tynnslitt. At øldrikkende blinde syngende hjelpetrengende ikke nødvendigvis er på Åråsen for å se fotball er forsåvidt ikke noe nytt, men at klubben nå lar disse sette presedens gjør meg j...... forbannet. Jeg forventer at klubben nå tar ett tydlig oppgjør og understreker at selv om man ikke er for VAR så må oppførselen til ganske mange individer settes under lupen.👎 4👍 3Kommentar
-
Jeg har fulgt LSK i tykt og tynt siden min far tok meg med til Åråsen første gang på 70 tallet. Tilliten nå er meget tynnslitt. At øldrikkende blinde syngende hjelpetrengende ikke nødvendigvis er på Åråsen for å se fotball er forsåvidt ikke noe nytt, men at klubben nå lar disse sette presedens gjør meg j...... forbannet. Jeg forventer at klubben nå tar ett tydlig oppgjør og understreker at selv om man ikke er for VAR så må oppførselen til ganske mange individer settes under lupen.👍 3Kommentar
-
Det blir spennende å se hvor stor boten blir. Kan den velte budsjettet slik at det ikke er penger igjen til å låne inn en ekstra spiss for resten av sesongen?
Kommentar
-
Så langt er det ingen uenighet.
Det store problemet oppstår når en minoritet blant supporterne (altså ikke medlemmene, merk forskjellen) tar det på seg selv å markere motstanden mot VAR med virkemidler som får en kamp avbrutt - og dermed ødelegger gleden for det det store flertallet som først og fremst ønsker å se fotball - og i ettertid klarer å fremstille det som en seier. Det er udemokratisk, selvforherligende idioti på særdeles høyt nivå, og jeg trodde LSK-supporterne var bedre enn som så.👍 4Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Full forståelse for motstanden mot VAR, og deler det synet.
Det et jeg sliter med oppi det hele er at ganske mange drar dit og bruker mye tid og penger for at unger skal få kose seg med en kamp, og deretter må reise hjem uten å oppleve det ungene hadde gledet seg til i lang tid. Disse ungene fikk kanskje den største opplevelsen i ferien spolert og det er ikke sikkert foreldrene har ræva full av kroner slik at de kan få plastret dette sånn noenlunde sammen igjen med det første.
Dette rammet utvilsomt ganske mange fullstendig uskyldige, som overhodet ikke fortjente det og det er ikke greit! Sivil ulydighet er et virkemiddel, men det må ikke ramme uskyldige barn!👍 1Kommentar
Kommentar