Tenk å påføre klubben detta her og så stikke av etter halvspilt sesong. Faen meg Pellerud-vibber. Georgsons navn kommer til å bli skrevet i klubbhistorien med avføring
Runde 16; LSK - S08, søndag 28.07, kl. 17.00
Collapse
X
-
👍 1
Kommentar
-
Hvor er VAR-aksjonistene når man trenger dem som mest - for å få stoppet dette før det blir mye verre, både resultat- og skademessig.
PS! Får håpe han derre Ali fyren er av samme støpning som Meister.
PPS! Hvor er supersigninga Karlsbakk? På sykestua?Kommentar
-
Vi er altså så totalt nakne når vi havner under, og det har vi vært i hele år. Ikke at vi så noe særlig ut før vi slapp inn heller, men etterpå ser vi helt forskrekka ut.
Meister er forøvrig et beist. En Akor-type. Det hadde vært en drøm å ha hatt en sånn spiss i klubben, så jeg håper vår nye svenske har noe av det samme ved seg.👍 1Kommentar
-
Meister er god, og hadde vært en drøm å ha på topp. Når det er sagt får han ture fram som ingen andre i norsk fotball her i første omgang. Er som en buss i et parkeringshus, styrter bare inn i alt og alle. Virker ikke som dommer enser det engang.👍 5Kommentar
-
Akkurat som en spiss vi ville gjerne hatt/trengtKommentar
-
Og ingen av våre er i stand til å stoppe ham, heller. Det er vi som ser ut som unggutta.Kommentar
-
Som mot Kristiansund synes det meg at det ødelegger mye for gruppa at han svir 100%-sjanser tidlig i kampen. Man gir liksom opp litt når "åh, Thomas er der i dag, ja..." - i alle fall virker det på meg som om det ikke bare gjelder supportere, men også medspillere. Ikke minst denne gruppa, som tydeligvis ikke er førsteklasses rustet mentalt. Samme med Kitolano (og selv om vi ikke har sett det i dag: Gabrielsen) - det koster å ha medspillere du virkelig ikke kan stole på.
?????Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Klart Meister er en drømmespiss og stopperne våre må skjerpe seg. Men har han i det hele tatt fått frispark mot seg i kampen? Har stanga ned Garnås, løpt ned både Lundemo og keeperen og hatt andre fellinger👍 3Kommentar
-
Kommentar