Runde 17; KBK - LSK, 4/8 kl. 17.00. N.B Aker Stadion!
Collapse
X
-
Noe må skje. Er ikke noe vits i å slakte det man så i går, da jeg regner med spillerne ser det selv. Asterhed snakker om marginer, men TLO snakker om nedrykk om ikke noe skjer. Bra om spillerne er ser realitetene.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Nå har vi fått inn en ny spiss og jeg mener at vi bare må gi TLO litt hvile så vi får han hundre prosent tilbake.
Den mannen ser så ensom og tung ut på topp der at det holder nå. Bedre å få han pigg igjen til andre kamper enn den mot Molde.
Synes spillestilen vår er for omstendelig og rollestyrt til at det blir noe flyt. Ja det har vært blaff i noen kamper, og frispillingen er ikke like absurd rævva som før, men det er eneste positive utvikling jeg har sett så langt. Garnås må også ut. Elsker typen, men det er Moen Foss sin mulighet til å spille seg inn nå. Vi MÅ mikse opp litt her.😀 1Kommentar
-
Har sett på 1-1 målet om igjen en drøss med ganger, og spørsmålet må bare stilles... Hva er det Ibra driver med? Hvor feig og redd ballen er det mulig å bli? Ikke løper han for å hindre skudd, og når det skytes er han akkurat en grad feig fra å kaste seg ned med armene over hodet til beskyttelse. Jeg kan tilgi feilpasninger og andre blemmer, men å gjemme seg for ballen??? Håper de blåser det opp i fullskjerm og limer det på plassen hans i garderoben på Åråsen! Fy faen!!!👍 2Kommentar
-
Har sett på 1-1 målet om igjen en drøss med ganger, og spørsmålet må bare stilles... Hva er det Ibra driver med? Hvor feig og redd ballen er det mulig å bli? Ikke løper han for å hindre skudd, og når det skytes er han akkurat en grad feig fra å kaste seg ned med armene over hodet til beskyttelse. Jeg kan tilgi feilpasninger og andre blemmer, men å gjemme seg for ballen??? Håper de blåser det opp i fullskjerm og limer det på plassen hans i garderoben på Åråsen! Fy faen!!!
Sves innrømte på Dødball at han ikke hadde sett det før han satte børsen. Det holder å følge med på kampen, Sves, så ser du sånt.😡 1Kommentar
-
Nå har vi fått inn en ny spiss og jeg mener at vi bare må gi TLO litt hvile så vi får han hundre prosent tilbake.
Den mannen ser så ensom og tung ut på topp der at det holder nå. Bedre å få han pigg igjen til andre kamper enn den mot Molde.
Synes spillestilen vår er for omstendelig og rollestyrt til at det blir noe flyt. Ja det har vært blaff i noen kamper, og frispillingen er ikke like absurd rævva som før, men det er eneste positive utvikling jeg har sett så langt. Garnås må også ut. Elsker typen, men det er Moen Foss sin mulighet til å spille seg inn nå. Vi MÅ mikse opp litt her.Kommentar
Kommentar