Runde 17; KBK - LSK, 4/8 kl. 17.00. N.B Aker Stadion!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9539

Opprinnelig skrevet av Pad
    Jeg sliter også med Kitolano. Det han gjør foran den annulerte scoringen oppsummerer han dessverre perfekt, han tar vekk et mål på tull. Han bare løfter opp foten og prøver på noe, ikke er det fornuftig, ikke er det et reelt forsøk. Det er bare halvveis. Ser det også i presset gang på gang, også et oppspill i 2. omgang hvor man ser Mads setter opp en lang pasning mot høyre kanten som backen leser, bryter foran en lat Kitolano og KBK får satt opp et nytt angrep. Benken, evt når man sender Røssing ned på LSK 2 så kan gjerne Kitolano få seg en tur ned også.
    Også må det nevnes at det Uba gjør når han byttes ut ikke er innafor.
    Femmer fra Sves i går.

Mads som faens spilte til godkjent, fikk 4.

Kommentar

• Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2564

Noe må skje. Er ikke noe vits i å slakte det man så i går, da jeg regner med spillerne ser det selv. Asterhed snakker om marginer, men TLO snakker om nedrykk om ikke noe skjer. Bra om spillerne er ser realitetene.
      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• AB40
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2015
        • 78

Nå har vi fått inn en ny spiss og jeg mener at vi bare må gi TLO litt hvile så vi får han hundre prosent tilbake.
        Den mannen ser så ensom og tung ut på topp der at det holder nå. Bedre å få han pigg igjen til andre kamper enn den mot Molde.

Synes spillestilen vår er for omstendelig og rollestyrt til at det blir noe flyt. Ja det har vært blaff i noen kamper, og frispillingen er ikke like absurd rævva som før, men det er eneste positive utvikling jeg har sett så langt. Garnås må også ut. Elsker typen, men det er Moen Foss sin mulighet til å spille seg inn nå. Vi MÅ mikse opp litt her.

Kommentar

• EPA
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2013
          • 220

Har sett på 1-1 målet om igjen en drøss med ganger, og spørsmålet må bare stilles... Hva er det Ibra driver med? Hvor feig og redd ballen er det mulig å bli? Ikke løper han for å hindre skudd, og når det skytes er han akkurat en grad feig fra å kaste seg ned med armene over hodet til beskyttelse. Jeg kan tilgi feilpasninger og andre blemmer, men å gjemme seg for ballen??? Håper de blåser det opp i fullskjerm og limer det på plassen hans i garderoben på Åråsen! Fy faen!!!

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2364

Opprinnelig skrevet av EPA
            Har sett på 1-1 målet om igjen en drøss med ganger, og spørsmålet må bare stilles... Hva er det Ibra driver med? Hvor feig og redd ballen er det mulig å bli? Ikke løper han for å hindre skudd, og når det skytes er han akkurat en grad feig fra å kaste seg ned med armene over hodet til beskyttelse. Jeg kan tilgi feilpasninger og andre blemmer, men å gjemme seg for ballen??? Håper de blåser det opp i fullskjerm og limer det på plassen hans i garderoben på Åråsen! Fy faen!!!
            Takk, jeg reagerte med det samme jeg så det, og ble lynende forbanna. Det er ikke første gangen, men denne var så grov. Han er mest opptatt av å få armene bak ryggen. Hadde han GÅTT utover, ville han rukket utafor 16-meteren hvor det ikke lenger er så farlig om ballen treffer hånda. Han beveger seg ikke en cm mot Rakneberg, selv om han har ca 2 sekunder på seg og det er helt tydelig fra første øyeblikk at Rakneberg kommer til å skyte. I tillegg snur han rævva til...

Sves innrømte på Dødball at han ikke hadde sett det før han satte børsen. Det holder å følge med på kampen, Sves, så ser du sånt.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2364

Opprinnelig skrevet av AB40
              Nå har vi fått inn en ny spiss og jeg mener at vi bare må gi TLO litt hvile så vi får han hundre prosent tilbake.
              Den mannen ser så ensom og tung ut på topp der at det holder nå. Bedre å få han pigg igjen til andre kamper enn den mot Molde.

Synes spillestilen vår er for omstendelig og rollestyrt til at det blir noe flyt. Ja det har vært blaff i noen kamper, og frispillingen er ikke like absurd rævva som før, men det er eneste positive utvikling jeg har sett så langt. Garnås må også ut. Elsker typen, men det er Moen Foss sin mulighet til å spille seg inn nå. Vi MÅ mikse opp litt her.
              Frykter at ensom og tung får en helt ny betydning hvis vi skulle starte med Mr 202. Inntrykket etter diverse input rundt omkring er "treg, stasjonær og ikke i stand til å spille 90 minutter". Det gjør det bare enda underligere at han ikke ble brukt på søndag. Når skal vi ellers bruke ham??? I den kampen kunne han bare stått stille og venta på å bli truffet.

Kommentar

Working...