Det kunne blitt mål uten det han gjør. Ibra var allerede i offside, og man kunne se det 3 sekunder før det skjedde at Ibra kom til å lage frispark
Runde 18; LSK - Molde, 11/8, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
-
👍 3Kommentar
-
-
-
-
Kanskje vi skal begynne å holde fokus ut omgangene? Helt jævla utilgivelig. Jeg vet ikke om jeg orker mer av denne sesongen. Klarer faen ikke å bikke én jævla kamp i vår favør👍 2Kommentar
-
-
😀 6Kommentar
-
Bedritent. Egen inkompetanse som feller oss her. Slepper som vanlig inn alt.
Molde var dritt, men trengte ikke mer enn 1 angrep med 1 innlegg og 1 løp for å vinne hele elendigheta.
Vi trenger 73 sjanser for å skåre, men har knapt noen.👍 1Kommentar
-
Vil hevde at dette var en av årets beste kamper fra oss. Molde skapte nesten ingenting bortsett fra det vi ga dem. Vi spiller tidvis bra fotball, og styrer mesteparten av kampen. Ingen var svake i dag, og formasjonsendringen som forhåpentligvis ikke var et engangsforsøk fungerte. Vi ser at Elkær, Garnås, Ibra ser mye bedre ut i 3-4-3. Håper det fortsetter, hvis vi kan levere tilsvarende i de kommende kampene blir det bra med poeng.👍 7Kommentar
-
Kommentar
-
Som veldig ofte er jeg grunnleggende uenig. Vil tro byttene var forståelige for de aller fleste. Byttene var for å vinne kampen. Vi brukte noen minutter for å finne relasjonene igjen, men ingen av innbytterne gjorde dårlig innsats.Kommentar
-
Vi ligger i bunnen av en grunn. Det er mange svake kamper og enkle baklengsmål som har ført til det. Dette var ikke en svak kamp, og det var ikke mentaliteten vi tapte påKommentar
Kommentar